خمام - فهرست ائتلاف‌های شورای شهر خمام
به صورت غیررسمی / بروزرسانی شد :

فهرست ائتلاف‌های شورای شهر خمام

با اعلام آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا گمانه زنی‌های مختلفی در خصوص لیست‌ها و ائتلاف‌های مختلف در سطح شهر خمام مطرح گردیده است.

جمعه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۰۲ KHNA53155

با اعلام آغاز فعالیت تبلیغات انتخابات شوراهای شهر و روستا و نزدیک شدن به روز انتخابات، گمانه زنی‌های مختلفی در خصوص لیست‌ها و ائتلاف‌های مختلف در سطح شهر مطرح گردیده، اما چندین ائتلاف مطرح است که از میان آنها می‌توان به خمام یاران اشاره نمود که به صورت منسجم و علنی ظاهر شده و به عنوان مثال به جای نصب بنرهای انفرادی از هر کاندید، بنرهای معرفی ائتلاف در نقاط مختلفی از شهر خمام به چشم می‌خورد.

این در حالی است که خبرهایی در خصوص انتخاب نمودن شهردار آینده‌ی خمام از میان برخی لیست‌ها و ائتلاف‌های انتخابی به گوش می‌رسد، که بر اساس قانون پس از پایان هر دوره شورای شهر، اعضای جدید باید رای اعتماد خود را به شهردار فعلی داده و در صورت عدم اخذ رای اعتماد توسط شهردار فعلی، سرپرست یا شهردار جدیدی برای شهرداری انتخاب خواهد شد ؛ اما شنیده‌های دیگر حکایت از آن دارد برخی از کاندیدا نظر مثبت بر روی شهردار در شرایط فعلی دارند.

همچنین بر اساس شنیده‌ها گمانه زنی‌هایی در خصوص کناره گیری برخی از کاندیدا به نفع دیگر داوطلبین وجود دارد، که اطلاعات تکمیلی در این خصوص و وضعیت آخرین تغییرات ائتلاف‌های شورای شهر خمام در خبرهای بعدی مخابره گردیده یا خبر مذکور در ساعات آتی بروزرسانی می‌گردد.

به گزارش خمام‌نیوز، در این دوره از انتخابات شورای شهر خمام ۲۲ داوطلب موفق به تایید صلاحیت شده‌اند، که مشخصات و سوابق تحصیلی و اجرایی آنان در صفحه معرفی کاندیدا به آدرس khomamnews.ir/elections درج گردیده است.


موضوع : انتخابات
http://khna.ir/53155

دیدگاه شما چیست ؟!