خمام - بخشدار: روحانیون می‌توانند نقش محوری در جهت مشارکت حداکثری داشته باشند
گردهمایی روحانیون در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات /

بخشدار: روحانیون می‌توانند نقش محوری در جهت مشارکت حداکثری داشته باشند

گردهمایی روحانیون خمام در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات به میزبانی بخشداری تشکیل شد.

جمعه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۰۲ KHNA52816

گردهمایی روحانیون خمام در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات برای اولین‌بار در سطح این‌بخش به میزبانی بخشداری خمام در سالن اجتماعات این اداره تشکیل شد.
علیرضا مسچیان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، عنوان کرد : روحانیون بعنوان منادیان و مروجان فرهنگ و هویت اسلامی، پاسداران همیشگی اسلام و قرآن بوده و به عنوان وزنه در شکل گیری هویت و فرهنگ دینی و اخلاقی جامعه، همچنین در عرصه های سیاسی که نمونه بارز آن پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن در کشور و ترویج عدالت‌خواهی و مقابله با ظلم و ستم در منطقه و جهان است به‌عنوان الگو، جایگاهی بی‌بدیل داشته و نقش بسزایی ایفا می‌کنند.
بخشدار خمام، ادامه داد : با توجه به جایگاه اجتماعی، روحانیون می‌توانند نقش محوری جهت مشارکت حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته و در راستای اعتلای ایران اسلامی و آبادانی آن بکوشند.
در ادامه علیرضا عاشوری «امام جمعه خمام» با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم دو قطبی شدن فضای سیاسی کشور، تاکید نمود : انتخابات باید در فضای آرام و در امنیت کامل و به دور از حواشی برگزار گردیده و باید از آرای مردم صیانت نمود.
گفتنی‌است، در پایان جلسه هر یک از روحانیون نظراتی در راستای برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم بیان نمودند.


موضوع : انتخابات، بخشداری، روحانیون
منبع : دیار میرزا
http://khna.ir/52816

دیدگاه شما چیست ؟!