خمام - نائب قهرمانی شرکت کننده خمام در سومین دوره از مسابقات فرا استانی قوی‌ترین مردان
حضور شرکت کنندگانی از چند استان کشور ؛

نائب قهرمانی شرکت کننده خمام در سومین دوره از مسابقات فرا استانی قوی‌ترین مردان

علی شکری از استان قم، محمد پارسا از خمام و مجید عباسی از مازندران به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ KHNA52069

مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ آزاد فرا استانی به مناسبت «بزرگداشت شهدای مدافعان حرم گیلان و مبعث رسول اکرم (ص)» عصر روز جمعه در محوطه‌ی بازار هفتگی شهرداری خمام برگزار شد.
در این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ شرکت کننده از استان‌های گیلان، قزوین، البرز، قم، کرج و مازندران خاتمه یافت، علی شکری از استان قم همانند دوره‌ی قبلی با کسب ۳۷ امتیاز مقام نخست را کسب نمود و محمد پارسا از خمام با کسب ۳۵ امتیاز و مجید عباسی از استان مازندران با کسب ۲۸ امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

حمل کنده‌ی‌ ۱۱۰ کیلوئی، اسکوات تعادلی ۳۵۰ کیلویی، چمدان ۱۴۰ کیلویی، غلتاندن لاستیک ۴۸۰ کیلویی، کشیدن خودروی آتش‌نشانی ۱۰ تنی، حمل چمدان ۲۰۰ کیلویی، بلند کردن گوی ۱۲۰ کیلویی و بالا بردن کنده‌ ۱۱۰ کیلویی از جمله آیتم‌های مسابقات کاپ آزاد فرا استانی قوی‌ترین مردان در خمام بود، که به دلیل پر بودن منبع آب خودروی آتش‌نشانی و هموار نبودن زمین هیچ یک از شرکت کنندگان موفق به کسب امتیاز از آیتم مذکور نشدند.

در پایان این رقابت‌ها که به میزبانی بخش خمام برگزار شد، به نفرات اول تا سوم کاپ و جایزه نقدی ۱ میلیون تومانی، ۸۰۰ هزار تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی اهدا شد ؛ همچنین، کاپ اخلاق و جایزه‌ی نقدی ۱۰۰ هزار تومانی به میثم راستی از استان مازندران رسید.
بنابر این گزارش، سیدعباس کاظمی «رئیس هیئت بدنسازی خمام» و قربان برنجی به عنوان داوران خمامی در جمع ۸ نفر داور و هیئت ژوری به ایفای نقش پرداختند.

به گزارش خمام‌نیوز، از جمله نکات جالب توجه در این مسابقات حضور پرشمار داوطلبین انتخابات آتی پارلمان محلی شورای شهر بود.


موضوع : پرورش اندام، گزارش تصویری
http://khna.ir/52069

دیدگاه شما چیست ؟!