خمام - تنها ۵ میلیون تومان به پیمانکار پرداخت شده / هزینه کامل قرارداد در صورت عدم اجرای صحیح طرح زیباسازی پل سینما پرداخت نخواهد شد
شهردار در خصوص قرارداد پل سینما مطرح کرد :

تنها ۵ میلیون تومان به پیمانکار پرداخت شده / هزینه کامل قرارداد در صورت عدم اجرای صحیح طرح زیباسازی پل سینما پرداخت نخواهد شد

شهردار خمام به شائبه پیش آمده در خصوص قرارداد طرح زیباسازی پل ورودی و خروجی شهر خمام واکنش نشان داد.

چهارشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ KHNA52011

شهردار خمام در گفتگو با خمام‌نیوز به شائبه پیش آمده در خصوص قرارداد طرح زیباسازی پل ورودی و خروجی شهر خمام واکنش نشان داد.
علیرضا پورهادی با بیان اینکه قرارداد مذکور به مبلغ ۶۵ میلیون تومان فی‌مابین شهرداری و پیمانکار این پروژه منعقد شده اما این مبلغ پرداخت نگردیده است، عنوان کرد : تاکنون مبلغ ۵ میلیون تومان توسط شهرداری پرداخت شده و قرار بود پروژه مذکور پیش از عید نوروز تحویل داده شده و افتتاح گردد.
این مسئول با بیان اینکه با وجود آنکه هنوز پروژه زیباسازی پل سینما تکمیل نشده و البته نظر ما را نیز جلب نکرده، افزود : در صورتی که وضعیت پل مذکور در انتهای کار نظر ما را جلب نکند هزینه کامل طبق قرارداد پرداخت نخواهد شد و به مقدار کار صورت گرفته تسویه حساب صورت می‌پذیرد.
به گفته‌ی وی، پرداخت هزینه‌ی قرارداد مذکور منوط به جلب نظر شهرداری و شورای شهر از نتیجه‌ی حاصل از زیباسازی پل سینما و جزئیات مندرج در قرارداد خواهد بود.


موضوع : در شهر، شهرداری
http://khna.ir/52011

دیدگاه شما چیست ؟!