خمام - افتتاح پارک مادر و پروژه زیباسازی پل سینما در اردیبهشت‌ماه / آغاز لوله گذاری خیابان شهید همت و ایجاد میدان در خروجی شهر
ویژه
شهردار خمام خبر داد :

افتتاح پارک مادر و پروژه زیباسازی پل سینما در اردیبهشت‌ماه / آغاز لوله گذاری خیابان شهید همت و ایجاد میدان در خروجی شهر

علیرضا پورهادی در گفتگو با خمام‌نیوز به تشریح ۴ پروژه‌ی در حال اجرای شهرداری خمام پرداخت.

سه شنبه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱ KHNA51981

علیرضا پورهادی ظهر امروز در گفتگو با خمام‌نیوز به تشریح ۴ پروژه‌ی در حال اجرای شهرداری خمام پرداخت.

شهردار خمام با بیان اینکه افتتاح پارک جنب استخر شنای شهرداری به دلیل وضعیت نامساعد آب و هوا به تاخیر افتاد، عنوان کرد : در روزهای پایانی سال گذشته به دلیل خیس بودن زمین نتوانستیم کف‌پوش بخش کودکان را نصب نماییم، چرا که باید با بهره‌گیری از چسب‌های مخصوص این امر تحقق می‌گرفت، اما ان‌شاالله در چند روز آینده عملیاتی می‌شود.
به گفته‌ی وی، پارک «مادر» با برآورد اولیه ۹۵۰ میلیون تومان در اوایل اردیبهشت‌ماه افتتاح می‌گردد.

این مسئول به لوله گذاری خیابان شهید سردار همت با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان واقع در انتهای خیابان فرهنگ اشاره نموده و افزود : لوله‌های مورد نیاز توسط پیمانکار خریداری شده و از ۲ روز گذشته کنده‌کاری زمین برای لوله گذاری آغاز گردیده است.

پورهادی با بیان اینکه زیباسازی پل‌های ورودی و خروجی شهر خمام با برآورد هزینه‌ی ۶۵ میلیون تومان در دستور کار قرار داشته و مقرر گردیده بود که زیباسازی پل سینما تا پیش از سال نو تکمیل شده و افتتاح گردد، تصریح کرد : فاز اول این پروژه به دلیل وضعیت نامناسب هوا تکمیل نگردید و ان‌شاالله طی ۱۰ روز آینده پایان یافته و زیباسازی پل خروجی شهر «جنب میدان شورا» از ۲۰ روز آینده آغاز می‌شود.

شهردار خمام همچنین به احداث میدان در خروجی شهر خمام «جاده خمام به انزلی» اشاره نمود که در حال حاضر خودروها می‌بایست برای رفتن به سمت انزلی مسیری را به سمت کمربندی رفته و پس از دور زدن، به سمت انزلی تغییر مسیر دهند.
علیرضا پورهادی با بیان اینکه قرارداد اولیه با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان برای شروع پروژه و ایجاد میدان منعقد گردیده، خاطرنشان کرد : ۲ روز است که کار بر روی میدان مذکور آغاز شده و شکل هندسی آن به صورت بیضی تغییر خواهد کرد.
به گفته‌ی وی، امیدواریم این پروژه با تامین منابع مالی لازم در سال ۹۶ به بهره‌برداری برسد.


موضوع : شهرداری
http://khna.ir/51981

۲ دیدگاه

  • دکتر رسول پاکدامن در مورخ 1400/11/17 - 14:12 می‌نویسد :

    از زحمات دلسوزانه جناب آقای مهندس علیرضا پورهادی شهردار دلسوز شهر خمام بی نهایت سپاسگزارم

  • فریده خمامی در مورخ 1400/11/17 - 14:15 می‌نویسد :

    جناب آقای مهندس علیرضا پورهادی ، شهردار محترم خمام یکی از مسئولان دلسوز هستند که از تلاش های بی وقفه این بزرگوار سپاسگزاری می شود.