خمام - ثبت‌نام ۲۳ نفر داوطلب شورای شهر و ۳۴۷ نفر داوطلب شوراهای روستا
بخشدار خمام خبر داد :

ثبت‌نام ۲۳ نفر داوطلب شورای شهر و ۳۴۷ نفر داوطلب شوراهای روستا

علیرضا مسچیان از ثبت‌نام ۲۳ نفر داوطلب شورای شهر «۲۱ مرد و ۲ زن» و ثبت‌نام ۳۴۷ نفر داوطلب شوراهای روستا «۲۹۳ مرد و ۵۴ زن» خبر داد.

دوشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱ KHNA51420

علیرضا مسچیان در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز به ثبت‌نام ۲۳ نفر داوطلب شورای شهر و ثبت‌نام ۳۴۷ نفر داوطلب شوراهای روستا اشاره نمود.
بخشدار خمام با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبین عضویت در پنجمین دوره از شوراهای اسلامی شهر و روستا در خمام از ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ همزمان با سراسر کشور آغاز شد، افزود : آخرین داوطلب ساعت ۲۳:۵۸ روز گذشته «یکشنبه، ۶ فروردین ۱۳۹۶» اقدام به ثبت‌نام نمود، که در پایان ۵۴ نفر زن و ۲۹۳ نفر مرد در شوراهای روستا ثبت‌نام نمودند، که این موضوع نشان‌دهنده استقبال خوب بانوان در عضویت شوراها بوده است.
وی با بیان اینکه شورای شهر خمام نیز با ثبت‌نام ۲۳ داوطلب متشکل از ۲۱ مرد و ۲ زن با استقبال خوبی همراه بود، عنوان کرد : بر اساس قانون و در جریان پروسه ثبت‌نام که تا ۶ فروردین ادامه داشت بلافاصله بعد از ثبت‌نام جلسات هیئت اجرایی تشکیل گردید و صورتجلسه‌ی آن به هیئت نظارت بر انتخابات منعکس گردید، که البته مواردی که نیاز به استعلام بود به دستگاه‌های مرتبط ارجاع داده شده و منتظر جواب تایید یا رد صلاحیت داوطلبین هستیم ؛ که ۱۰ روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام اعلام می‌گردد.


دیدگاه شما چیست ؟!