خمام - جمع‌آوری زباله به صورت منظم انجام می‌شود / لزوم همکاری بیشتر شهروندان
پاسخ شهردار به خبر منتشر شده اخیر :

جمع‌آوری زباله به صورت منظم انجام می‌شود / لزوم همکاری بیشتر شهروندان

به گفته‌ی علیرضا پورهادی، صبح امروز نیروهای خدمات شهرداری برای پاکسازی کوچه‌ی مذکور از زباله اقدام کردند، اما متاسفانه پس از گذشت کمتر از ۱ ساعت مجدداً شاهد انباشت زباله در آن نقطه از شهر بوده‌ایم.

چهارشنبه، ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ KHNA50975

شهردار خمام ظهر امروز پیرو درج خبر روز گذشته‌ی خمام‌نیوز تحت عنوان «نام کوچه تغییر یافت، اما سطل زباله تعبیه نشد!» که به انباشت زباله در کوچه‌ی ایثار و عدم وجود سطل زباله فلزی اشاره داشت، عنوان کرد : صبح امروز نیروهای خدمات شهرداری برای پاکسازی کوچه‌ی مذکور از زباله اقدام کردند، اما متاسفانه پس از گذشت کمتر از ۱ ساعت مجدداً شاهد انباشت زباله در آن نقطه از شهر بوده‌ایم.
علیرضا پورهادی در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با بیان اینکه بارها از طریق شهرداری اطلاع‌رسانی شده که شهروندان در ایام تابستان زباله‌ها را در ساعت ۱۰ شب و زمستان در ساعت ۹ شب برای جمع‌آوری توسط نیروهای خدمات شهری مقابل درب منازل خود قرار دهند، گفت : متاسفانه این مسئله توسط عده‌ی محدودی از شهروندان رعایت نشده و در رابطه با کوچه‌ی ایثار نیز شاهد آن هستیم که برخی زباله‌های خود را از کوچه‌های همجوار به مکان مذکور انتقال می‌دهند، که همکاری بیشتر شهروندان را می‌طلبد.
به گفته‌ی این مسئول، جمع‌آوری زباله به صورت منظم صورت می‌پذیرد و البته پیش از این نیز سطل زباله‌ی فلزی در این کوچه قرار گرفت، اما متاسفانه به دلیل گلایه برخی شهروندان از بابت مزاحمت برای اهالی آن منطقه، جمع آوری گردید.
وی با بیان اینکه شهرداری خمام آماده‌ی خدمات رسانی به شهروندان خمام است، خاطرنشان کرد : اهالی کوچه ایثار می‌توانند در صورت تمایل برای جایگذاری مجدد سطل زباله فلزی در آن کوچه درخواستشان را به دست واحد خدمات شهری شهرداری خمام برساند.


موضوع : شهرداری
http://khna.ir/50975

دیدگاه شما چیست ؟!