خمام - یادواره شهدای والامقام بخش خمام برگزار شد
همزمان با روز بزرگداشت شهدا ؛

یادواره شهدای والامقام بخش خمام برگزار شد

مراسم یادواره ۱۷۵ شهید والامقام بخش خمام با حضور مردم در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار شد.

دوشنبه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ KHNA50646

مراسم یادواره ۱۷۵ شهید والامقام دفاع مقدس بخش خمام و شهید مدافع حرم حبیب روحی بعدازظهر یکشنبه «۲۲ اسفند» همزمان با روز بزرگداشت شهدا با حضور جمع کثیری از مردم این‌بخش و خانواده معزز شهدا در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) مسجد جامع خمام برگزار شد.

فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه در مراسم مذکور با گرامیداشت یاد شهدا به ذکر خاطره‌ای از شهدای دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد : بزرگداشت و تکریم مقام شهدا بسیار مهم است و امیدواریم خداوند توفیق حرکت در مسیر شهدا را به ما عنایت کند.
سردار عبدالله کامجو به آیه قرآن درباره مقام شهدا اشاره کرد و گفت : در قرآن آمده است کسانی که در راه خدا کشته شدند آنها را مرده مپندارید، بلکه زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند و شهدا انسان‌های صادق و بی‌آلایش بودند.
وی دفاع مقدس را نسخه راه همگان دانست و تصریح کرد : باید در مسیر شهدا حرکت کنیم و شهدا از جان خود گذشتند تا ما در آسایش باشیم و باید راه و روش شهدا را ادامه دهیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهدا با خدا معامله کردند.
فرمانده دانشکده موشکی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه مرگ برای همه است، خاطرنشان کرد : شهادت مرگ انسان‌های بزرگی است که با خدا معامله کردند و دردآشنا بودند و امروز به برکت خون شهدا کشورمان از امنیت برخوردار بوده و به عنوان بندرگاه امن در منطقه است.

گفتنی‌است، این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط حاج یوسف ایزدی «یوسف ایزدی»، سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا عاشوری «امام جمعه خمام» و مداحی حاج محمود پورمند همراه بود.


موضوع : گزارش تصویری، یادواره‌ی شهدا
http://khna.ir/50646

دیدگاه شما چیست ؟!