خمام - آمادگی خمام برای استقبال از مسافران نوروزی / اهدای هدیه به اولین مسافر بخش خمام
ویژه
بخشدار خمام مطرح کرد :

آمادگی خمام برای استقبال از مسافران نوروزی / اهدای هدیه به اولین مسافر بخش خمام

به گفته‌ی بخشدار خمام، ۶ مدرسه با ۶۷ کلاس برای اسکان فرهنگیان، کارمندان و سایر اقشار آماده شده و ۲ روستای هدف گردشگری «دهنه‌سر شیجان و جیرسر باقرخاله» با ۴ خانه بوم‌گردی آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

چهارشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ KHNA50269

علیرضا مسچیان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز به برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی اشاره کرده و عنوان کرد : با توجه به موقعیت استراتژیک خمام، بسیاری از مسافران در این بخش حضور یافته یا از آن برای سفرهای خود گذر می‌کنند.
بخشدار خمام با بیان اینکه پیرو برگزاری جلسات ستاد تسهیلات نوروزی و شورای ترافیک آماده استقبال از میهمانان نوروزی هستیم، افزود : ۶ مدرسه با ۶۷ کلاس برای اسکان فرهنگیان، کارمندان و سایر اقشار آماده شده و ۲ روستای هدف گردشگری «دهنه‌سر شیجان و جیرسر باقرخاله» با ۴ خانه بوم‌گردی آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند.
به گفته‌ی این مسئول، تور دهنه‎سر گردی نیز برای اولین‌بار در تقویم گردشگری گیلان قرار گرفته و رزرو شدن خانه‌های بوم‌گردی مذکور از نکات جالب توجه می‌باشد.
مسچیان با اشاره به اینکه قصد تقویت پلیس راهور را در شهر داریم، تصریح کرد : همچنین بحث آزادسازی شانه‌ی خاکی محور خمام به رشت برای جلوگیری از پارک خودروها مطرح گردیده تا مردم بتوانند در ایام نوروزی به راحتی تردد داشته باشند.
وی به ثبت‌نام کاندیدا از ۳۰ اسفند لغایت ۶ فروردین اشاره کرد و گفت : در ایام نوروز نیز در خدمت مردم بخش خمام بوده و امیدواریم سال خوبی پیش رو داشته باشند.
بخشدار خمام در پایان با تشکر از زحمات همکاران خود در ادارات بخش، شوراها، دهیاران و اصحاب رسانه در سال ۹۵، خاطرنشان کرد : برنامه‌ای در نظر گرفته شده تا در پلیس راه رشت-انزلی هدیه‌ای را به اولین مسافر وارد شده به بخش خمام اهدا نماییم.


دیدگاه شما چیست ؟!