خمام - برنده فراخوان طراحی پیاده‌راه فرهیختگان مشخص شد / لزوم مشارکت مردم برای انتخاب طرح نهایی
شهردار خمام خبر داد :

برنده فراخوان طراحی پیاده‌راه فرهیختگان مشخص شد / لزوم مشارکت مردم برای انتخاب طرح نهایی

به گفته‌ی علیرضا پورهادی، شهروندان خمامی می‌توانند در نظرسنجی که از طریق خمام‌نیوز در شبکه مجازی موبایلی پیاده‌سازی گردیده شرکت نموده و طرح مورد نظر خود را گزینش کنند.

یکشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ KHNA49404

شهردار خمام عصر امروز پیرو پایان یافتن مهلت شرکت در فراخوان طراحی پیاده‌راه فرهیختگان با بیان اینکه خوشبختانه برخی از شهروندان عزیز قبول زحمت نموده و در این فراخوان مشارکت کردند، گفت : تعدادی طرح عادی و تعداد دیگری طرح تخصصی به دستمان رسید، که مورد ارزیابی قرار گرفت.
علیرضا پورهادی در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز، افزود : علی فرقانی «کارشناس ارشد معماری منظر» از جمله شرکت کنندگان در این فراخوان بود که طرح تخصصی وی مورد توجه مجموعه شهرداری و شورای شهر خمام قرار گرفت، که وی از جوانان شهر خمام است.
این مسئول با بیان اینکه بار دیگر از همه مردم خوب شهرمان می‌خواهیم یکی از طرح‌ها از بین دو طرح نهایی که توسط شخص برنده در فراخوان ارائه گردیده و در جزئیات تفاوت‌هایی بین آن وجود دارد را انتخاب نمایند، تصریح کرد : شهروندان خمامی می‌توانند در نظرسنجی‌ که از طریق خمام‌نیوز در شبکه مجازی موبایلی پیاده‌سازی گردیده شرکت نموده و طرح مورد نظر خود را گزینش کنند.
پورهادی در پایان با بیان اینکه ازشهروندان بابت ارائه طرح و مشارکت در این فراخوان نهایت تشکر و قدردانی انجام می‌گردد، خاطرنشان کرد : مردم خمام می‌توانند دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق مراجعه حضوری به شهرداری خمام یا از طریق صفحات مجازی با ما به اشتراک بگذارند.

مشاهده طرح‌ها و شرکت در نظرسنجی


موضوع : شهرداری، شورای شهر، فراخوان
http://khna.ir/49404

۱ دیدگاه

  • mina در مورخ 1395/12/09 - 08:46 می‌نویسد :

    سلام.

    طرح آقای [!] مطرح کرد چرا خودش توضیح نداد . آقای [!] واقعا حرف خوبی زد.بعضی افراد واقعا کارشون سیاسی است .