خمام - صدرنشینی سپیدرود رشت با ۳ پنالتی / ۳ بازیکن خمامی در میدان حضور داشتند
در لیگ دسته اول آزادگان ؛

صدرنشینی سپیدرود رشت با ۳ پنالتی / ۳ بازیکن خمامی در میدان حضور داشتند

قرمزپوشان رشتی با استفاده از سه پنالتی اعلام شده از سوی داور مسابقه صدرنشینی خود را مستحکم تر کردند.

سه شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ KHNA49324

تیم سپیدرود عصر امروز در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول آزادگان در ورزشگاه عضدی رشت میزبان تیم استقلال اهواز بود و توانست در بازی که با گل جبوری در دقیقه ۱۰ از حریف خود عقب افتاده بود را با دو گل سهیل حق‌شناس از روی نقطه پنالتی، با پیروزی به پایان برساند.
استقلال اهواز در دقایق ابتدایی بازی توانست با استفاده از یک ضد حمله حساب شده گل اول این بازی را وارد دروازه سپیدرود نماید. قرمزپوشان سپیدرود دقایقی بعد با تصمیم بحث برانگیز داور مسابقه از روی سانتر «عماد مودب‌پور» بازیکن خمامی این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا سهیل حق‌شناس در دقیقه ۱۷ این پنالتی را به گل تبدیل نماید و خیلی زود به جریان بازی بازگردند.
نیمه اول این بازی با نتیجه ۱ بر ۱ با اعتراض کادرفنی و بازیکنان استقلال اهواز به پایان رسید. سپیدرود رشت در دقیقه ۵۰ نیمه دوم برای بار دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد و این ضربه نیز تبدیل به گل دوم سپیدرود شد تا قرمزهای رشتی برای اولین بار در این دیدار از حریف خود پیش بیفتند. حق‌شناس دقایقی بعد سومین ضربه پنالتی این بازی را از دست داد تا این بازی با حساسیت بیشتری دنبال شود. هر دو تیم تا دقیقه ۹۰ بازی فرصت‌هایی برای بازکردن دروازه حریف داشتند اما در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به پایان رسید تا سپیدرود رشت با ۴۶ امتیاز همچنان در صدر جدول یکه‌تازی نماید.
«سیدهادی موسوی» همانند بازی‌های گذشته در ترکیب اصلی و خط دفاعی تیم سپیدرود حضور داشت و «احسان عبدی» دیگر بازیکن خمامی این تیم از دقیقه ۶۲ به جای امیر تیزرو به بازی آمد.
گفتنی است، این مسابقه به دلیل جریمه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور هواداران پرشمار باشگاه سپیدرود برگزار شد و «علی نظرمحمدی» سرمربی و «علی عشوری‌زاد» مربی خمامی سپیدرود این مسابقه را به سبب محرومیت از جایگاه ویژه تماشا می‌کردند.


موضوع : فوتبال
برگرفته از : ورزش ۳
http://khna.ir/49324

دیدگاه شما چیست ؟!