خمام - حقوق بازنشستگان جوابگوی مخارج آنان نیست / مستقل شدن کانون بازنشستگان مستلزم شهرستان شدن خمام
در همایش بازنشستگان تامین اجتماعی مطرح شد ؛

حقوق بازنشستگان جوابگوی مخارج آنان نیست / مستقل شدن کانون بازنشستگان مستلزم شهرستان شدن خمام

به گفته‌ی مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت در خمام، اکثر بازنشستگان کمتر از ۱ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرند و حقوق مذکور پاسخگوی نیازها و مشکلات آنان نیست.

چهارشنبه، ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ KHNA48932

همایش کانون بازنشستگان تامین اجتماعی بخش خمام امروز در کانون شهید حق‌شناس خمام برگزار شد.
مسئول امور مالی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان رشت در خمام در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با بیان اینکه دفتر این کانون در خمام از حدود ۲ سال گذشته تشکیل شده است، عنوان کرد : حدود ۳۷۶۰ نفر بازنشسته‌ی تامین اجتماعی در بخش خمام داریم که کانون مذکور تاکنون امور حدود ۲ هزار نفر از این تعداد را تحت پوشش خود قرار داده است.
احمد شمس با بیان اینکه پیش‌از این بازنشستگان می‌بایست برای کارهای خود به رشت مراجعه می‌نمودند، اما این امور حالا از طریق خمام قابل پیگیری است، افزود : ارائه‌ی مدارک پزشکی، امور وام، سفر به مشهد و … از جمله اموری است که بازنشستگان تامین اجتماعی خمام از طریق دفتر کانون پیگیری می‌کنند.
به گفته‌ی وی، داشتن کانون مستقل در خمام مستلزم شهرستان شدن خمام است و با توجه به اینکه خمام از معیارهای لازم برای شهرستان شدن برخوردار است، این امیدواری وجود دارد که با تشکیل کانون مستقل بازنشستگان خمام بتوانیم کارهای مربوطه را به صورت کامل در همین بخش پیگیری نماییم.
شمس در پایان به جوابگو نبودن حقوق بازنشستگان برای مخارج زندگی اشاره نموده و تصریح کرد : اکثر بازنشستگان کمتر از ۱ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرند و در سنی هستند که با مشکلات جسمانی مواجه بوده و حقوق مذکور پاسخگوی نیازها و مشکلات آنان نیست و امیدواریم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی فکری به حال این قشر از جامعه نماید.

گفتنی‌است، اسماعیل احمدنیا «ریاست شورای شهر خمام» طی سخنان خود در این جلسه به اعطای زمین برای استقرار کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خمام توسط شورای شهر و شهرداری در آینده‌ی نزدیک در صورت جذب اعتبار اشاره کرد.


۲ دیدگاه

  • اورولوژي در مورخ 1397/09/03 - 00:05 می‌نویسد :

    سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد
    انگیزه براتون بشه

  • شرکت نظافتی در مورخ 1397/12/27 - 15:29 می‌نویسد :

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما