خمام - بازگشت تیم سپیدرودرشت به صدر جدول / سیدهادی موسوی زننده گل دوم سرخ‌پوشان
در بازی عقب افتاده از هفته دوم دور برگشت ؛

بازگشت تیم سپیدرودرشت به صدر جدول / سیدهادی موسوی زننده گل دوم سرخ‌پوشان

سیدهادی موسوی چهارمین گل خود را در بازی با تیم فجرسپاسی شیراز برای تیم سپیدرود رشت در این فصل به ثمر رساند.

جمعه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ KHNA48623

تیم سپیدرود عصر روز پنجشنبه در بازی عقب افتاده از هفته نوزدهم لیگ آزادگان در ورزشگاه عضدی رشت میزبان تیم فجرسپاسی شیراز بود، که این دیدار با نتیجه‌ی ۲ بر ۰ به سود تیم سپیدرود رشت به پایان رسید.
شاگردان علی نظرمحمدی در حالی به مصاف تیم هفدهم جدول رفتند که می‌توانستند با پیروزی در این دیدار به صدر جدول لیگ دسته اول بازگردند و جایگاه خود را که چند هفته در اختیار ملوان بود پس بگیرند. سپیدرود با تکیه بر هواداران پرشورش و با وجود مشکلات زیاد مالی توانست در این فصل نتایج خوبی بگیرد و تقریباً تمام هفته‌ها جزو تیم‌های بالانشین جدول بوده است.
در نیمه اول بازی تیم سپیدرود چندین موقعیت گلزنی خلق نمود و تواست از نفوذ تند و تیز حسین کعبی و سانتر دقیق و مواج او داخل محوطه شش قدم با ضربه‌ی سر میثم فردوسی در دقیقه ۳۴ گل اول بازی را به ثمر برساند تا در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر سرخ پوشان خاتمه یابد و دو تیم برای گوش دادن به فرامین مربیان راهی رختکن شوند.

سپیدرود که در نیمه دوم چهره برتر میدان بود موفق شد در دقیقه ۶۴ از روی یک ضربه‌ی کرنر با ضربه‌ی سر زیبای «سیدهادی موسوی» بازیکن خمامی و مدافع پیش‌تاخته گل دوم را به ثمر برساند تا مزد زحمات خود را بگیرد و با کسب سه امتیاز این بازی مجددا با ۴۳ امتیاز در صدر جدول لیگ آزادگان قرار گیرد.
گفتنی است، عماد مودب‌پور از دقیقه ۸۰ به جای میلاد قربانزاده به بازی آمد و احسان عبدی و حافظ یعقوبی دیگر بازیکن خمامی سپیدرود رشت روی نیمکت ذخیره‌های این تیم حضور داشتند.


موضوع : فوتبال، ویدئو
http://khna.ir/48623

دیدگاه شما چیست ؟!