خمام - به بهانه‌ی آغاز ششمین سال از فعالیت خمام‌نیوز
ویژه
یادداشت سردبیر /

به بهانه‌ی آغاز ششمین سال از فعالیت خمام‌نیوز

جشن آغاز ششمین سال از فعالیت خمام‌نیوز «اولین پایگاه اطلاع‌رسانی بخش خمام» همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امیررضا پوررمضانعلی «استادبزرگ شطرنج ایران» به عنوان میهمان ویژه در دفتر این پایگاه خبری برگزار شد.

جمعه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱ KHNA48498

جشن آغاز ششمین سال از فعالیت خمام‌نیوز «اولین پایگاه اطلاع‌رسانی بخش خمام» عصر امروز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر این پایگاه خبری برگزار شد.
در این مراسم که با حضور هیئت تحریریه و تعدادی از خبرنگاران افتخاری پایگاه خبری خمام برگزار شد، امیررضا پوررمضانعلی «استادبزرگ شطرنج ایران» به عنوان میهمان ویژه حضور داشت. 

خمام‌نیوز چگونه متولد شد

پس از موفقیت گروهی از جوانان خمام در جشنواره‌ی وب ایران در سال ۱۳۹۰ بود که با توجه به توانایی و ظرفیت موجود در بخش خمام، خلاء یک رسانه برای انتشار روزانه‌ی اخبار و اطلاعیه‌های منحصر به این‌بخش بیش از پیش احساس گردید.
هرچند خمام از یک تاریخچه منحصر به فرد در عرصه‌ی خبر و روزنامه نگاری برخوردار است، اما خلاء یک پایگاه خبری برخط موجب شد تا خمام‌نیوز پس از چند هفته تلاش در آدرس khomam-news.ir متولد گردیده و در ۲۲ بهمن‌ماه سال ۹۰ «همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی» با انتشار اولین اطلاعیه‌ی خود اعلام وجود نماید.

چرا فعالیت در فضای مجازی

زمانی انتشار اعلامیه و روزنامه رسانه محسوب میشد و بعدها رادیو، سینما، تلویزیون، ماهواره … ؛ اما حالا اینترنت، پایگاه‌های خبری برخط و شبکه‌های مجازی بخش عمده‌ی ارتباطات مردم را شکل می‌دهند. ابزارهای رسانه‌ای از حالت یک طرفه به دو طرفه و از یک بعدی به چند بعدی (نوشتاری، دیداری و شنیداری) تغییر یافته و از لحاظ ارتباطات این تغییر و تحولات گسترده انسان‌ها را به یکدیگر متصل و دنیا را به یک دهکده تبدیل نموده است، به گونه‌ای که هر شخص از هر کجای دنیا به سهولت می‌تواند جهت اطلاع از اخبار و رویدادهای بخش بزرگ خمام به خمام نیوز رجوع نماید.
پایگاه‌های اینترنتی و شبکه‌های مجازی در کارکرد اطلاع رسانی و خبر به دلیل سرعت، گستردگی و دسترسی برتری داشته و شبکه‌های مجازی که از تلفیق اینترنت (گستردگی) و تلفن همراه (دسترسی) بهره می‌برند سهم عمده‌ی ارتباطات جمعی مردم دنیا را در اختیار داشته و بسیاری از نشریات مکتوب نیز به استفاده از فضای مجازی برای سرعت بخشیدن به اطلاع‌رسانی‌های خود و جذب مخاطب بیشتر پرداخته‌اند.

«نه» به خبرهای بی‌ارتباط با خمام

هر رسانه‌ای قبل از تولد باید جواب چند سوال را نزد خود داشته باشد ؛ اینکه برای چه می‌آید و برای که می‌آید ؟!
بنابر برخی آمار چند هزار پایگاه اینترنتی در کل کشور وجود دارد که به تهیه و بازنشر محتوای خبری می‌پردازند و برخی آمار دیگر به فعالیت بیش‌از ۵۰ پایگاه اطلاع‌رسانی اشاره دارند که حوزه‌ی اصلی اطلاع‌رسانی آنان استان گیلان است.
در این بین بسیاری از خبرگزاری‌ها تنها به بازنشر اخبار کشور پرداخته و این سوال را در ذهن مخاطبین ایجاد می‌کنند که چرا با وجود آنکه می‌توان اخبار کشوری را از طریق سایت‌های مطرح و مرجع پیگیری نمود، لازم است با واسطه و تاخیر اقدام به مطالعه‌ی اخبار از طریق پایگاه‌های بازنشر کننده نماییم ؟!
خط مشی در خمام‌نیوز تمرکز بر روی اخبار بخش خمام و اطلاع‌رسانی به مردم این‌بخش با دقت بیشتر و کیفیت بهتر به جای پرداختن به انتشار اخبار به صورت پراکنده و چینش سلیقه‌ای آن است ؛ چه بسا که بازنشر اخبار به واسطه‌ی کپی/پیست کردن آن می‌تواند به مراتب کم‌هزینه‌تر از نظر زمانی و مالی در مقایسه با تهیه و نگارش خبر در هیئت تحریریه‌ی این پایگاه باشد.
این در حالی است که بسیاری از خبرهای منتشر شده توسط خمام‌نیوز در سال‌های اخیر در خبرگزاری‌ها و نشریات مطرح کشور بازتاب داده شده است.

اهمیت به کیفیت در کنار اولین بودن

خمام‌نیوز به عنوان اولین پایگاه خبری بخش خمام در بهمن‌ماه سال ۹۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در ستاد ساماندهی به ثبت رسید. پس از مدتی با اعلام لزوم ثبت تمامی رسانه‌ها از طریق سامانه‌ی جامع رسانه‌های کشور موفق به کسب مجوز رسمی به شماره ثبت ۷۷۸۰۰ گردید و هم‌اکنون به عنوان تنها پایگاه خبری برخط دارای مجوز بخش خمام از معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌ی اجتماعی و ورزشی به فعالیت می‌پردازد. [+]
همچنین، در آذرماه ۹۵ دفتر پایگاه خمام‌نیوز به عنوان اولین دفتر پایگاه خبری در بخش خمام با حضور مسئولین افتتاح گردید تا این پایگاه خبری بتواند با سرعت و دقت بیشتری به پوشش اخبار این بخش بپردازد.
خمام نیوز فرصتی است که به عنوان یک تریبون در اختیار مردم و مسئولین بخش خمام قرار داده شد و بدون هیچگونه اهداف سیاسی و جناحی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اخباری که پوشش داده می‌شوند اخبار شهر خمام و ۴۴ روستای این بخش بوده و اخبار در صورت داشتن ارزش خبری در اختیار مخاطبین این رسانه خبری قرار می‌گیرند. 
بر اساس اصل ۲۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند، مگر آن که مخل به مبانی اسلام یا حقوق عمومی باشند. پایگاه خبری خمام علاوه بر پوشش اخبار و اطلاعیه‌ها، بر محوریت نقد منصفانه و دلسوزانه بنا شده و مطمئناً مسئولان رسانه‌ای که خود نقد محور باشد برای انتقاد ارزش خاصی قائل هستند، بنابراین از تمام شهروندانی که عملکردمان را صادقانه نقد کرده و می‌کنند، تشکر ویژه داشته و معتقدیم در سایه‌ی همین انتقادات دلسوزانه، خمام‌نیوز توانسته جایگاه خود را به خوبی در میان مردم بخش خمام باز نماید، به نحوی که هم‌اکنون پرمخاطب‌ترین پایگاه خبری بخش خمام محسوب می‌گردد.
البته گاهاً مخاطبین این پایگاه خبری نظراتی را در ذیل برخی از اخبار درج نموده و انتظار انتشار آن را دارند، که ضمن تشکر از تمامی خوانندگانی که به دقت اخبار را مطالعه نموده و نظر خود را ذیل آن درج می‌نمایند، لازم به ذکر است که عدم انتشار برخی از نظرات نه به واسطه‌ی بی‌توجهی یا نادیده گرفتن آنها، بلکه به علت رعایت مسائل حقوقی ناشی از آن می‌باشد، لذا به جهت مصون ماندن حقوق و حیثیت اشخاص از هرگونه تعرض با توجه به اصل ۲۲ قانون اساسی برخی از نظرات علیرغم میل باطنی نمایش داده نمی‌شوند.

 خمام‌نیوز در انتخابات پیش‌رو

انتخابات فرایندی است که در پیوند با شهروندان و استقبال مردم از آن معنا پیدا می‌کند. مردم‌اند که طی این فرایند انتخاب می‌کنند چه سرنوشتی را برای کشور خود رقم بزنند. مسلماً انتخاب مردم نقش مهمی در تعیین سیاست‌گذاری‌های کشور دارا بوده و در فرایند انتخابات است که افراد و گروه‌های مختلف با برنامه‌های متفاوت برای مدیریت کشور پا به میدان رقابت می‌گذارند و شهروندان به عنوان مرجع اصلی قدرت از میان افراد و گروه‌های مختلف انتخاب خود را داشته و بدین ترتیب برنامه‌های آن فرد یا گروه مبنای بسیاری از سیاست‌گذاری‌ها و چگونگی مدیریت قرار می‌گیرد.
مشارکت مردم در انتخابات به عنوان مهمترین و اصلی ترین ویژگی‌های یک حکومت مردمی و قدرتمند است که خوشبختانه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون مردم کشورمان با حضور خود در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات برگزار شده اهمیت حضور خود در صحنه را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند، همانطور که حضور مردم در راهپیمایی امروز «۲۲ بهمن ۹۵» نیز برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی افزود.
بدیهی است، این رسانه فارغ از اشتباه و اشکال نبوده و با بهره‌گیری از تجارب به دست آمده در انتخابات گذشته تلاش می‌کند علاوه بر تشویق مردم برای حضور در انتخابات آتی، از هرگونه جانب داری و موضع‌گیری نامطلوب خودداری کند. بی‌شک خمام‌نیوز در انتخابات پیش‌رو به عنوان یک رسانه‌ی مستقل در بخش خمام در جهت پوشش اخبار انتخابات شورای اسلامی در شهر و ۴۴ روستای این‌بخش عمل خواهد کرد و این امیدواری در تحریریه‌ی پایگاه خبری خمام وجود دارد تا شرایطی یکسان برای کاندیدهای شورا فراهم گردد و همه بتوانند از این رسانه برای معرفی و ارائه‌ی برنامه‌های خود بهره‌مند گردند ؛ که جزئیات آن در آینده‌ی نزدیک اعلام می‌گردد.
شایان ذکر است، خمام‌نیوز در انتخابات پیش‌رو ابزاری برای امتیاز گیری گروه‌ها، جناح‌ها و اشخاص نخواهد بود.

هزینه‌ها چگونه تامین می‌شوند

رسانه روح تپنده و شریان زندگی بخش جامعه است و باید انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاع‌رسانی سالم را با رعایت موازین اخلاقی و قانونی سرلوحه‌ی فعالیت خود قرار دهد. این پایگاه خبری تا به امروز بی‌طرفانه و بدون چشمداشت مالی و اقتصادی، در سرما و گرما به تهیه‌ی گزارش و اخبار پرداخته و علاوه بر رعایت اصل بی‌طرفی، در انتقادات خود از جهت گیری‌های سیاسی خودداری نموده است.
برای اولین بودن مشکلات متعددی در راه وجود دارد، که خمام نیوز این رنج‌ها را به جان خریده تا به واسطه‌ی راه اندازی و نگهداری این پایگاه خبری حرکت ارزشمندی در بخش خمام رقم بخورد.
توجه به رسالت خبرنگاری و قدم گذاردن در مسیر حق و عدالت از جمله فاکتورهایی است که ارزشمند بوده و می‌تواند به شهر و جامعه کمک نماید.
حالا خمام‌نیوز پس از فراز و نشیب‌های متعدد با افتخار پا به ششمین سال از فعالیت خود گذاشته است. این پایگاه خبری نه به عنوان روابط عمومی ادارات، بلکه به عنوان یک رسانه‌ی مستقل وامدار ارگان‌ها، ادارات، گروه‌ها و اشخاص نبوده و تاکنون هزینه‌های خود را از طریق تبلیغات واگذار شده به خمام‌نیوز، کمک‌های مالی و منابع مالی شخصی تامین نموده است. در حالی که خبرنگاران این پایگاه خبری طی ۵ سال گذشته بدون چشمداشت مالی فعالیت نموده‌اند، هرگونه شائبه در خصوص دریافت حقوق از ادارات و اشخاص توسط این خبرگزاری رد شده و بی‌اعتبار است.

نگاهی به برخی رویدادها

  • ۱۳۹۰ / خمام‌نیوز به عنوان اولین پایگاه خبری بخش خمام افتتاح شد [+]
  • ۱۳۹۰ / ثبت خمام‌نیوز در ستاد ساماندهی وب‌سایت‌های کشور [+]
  • ۱۳۹۲ / نسخه دوم از خمام نیوز با ظاهری جدید رونمایی شد [+]
  • ۱۳۹۲ / افتتاح بخش دانشنامه خمام (ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص تاریخ خمام، مفاخر و شهدای این بخش)
  • ۱۳۹۲ / شروع همکاری با خبرگزاری فارس به منظور بازتاب اخبار خمام در فارس‌نیوز
  • ۱۳۹۳ / امکان دسترسی راحت‌تر به اخبار بر اساس سال، ماه و روز فراهم شد
  • ۱۳۹۳ / رونمایی از امکان روزشمار وعده‌ی مسئولین برای اطلاع از وضعیت تحقق وعده‌ها
  • ۱۳۹۳ / امکان اطلاع از وضعیت آب و هوای بخش خمام
  • ۱۳۹۳ / ایجاد بخش زمزمه‌های خمام [+] و خمام‌التواریخ [+]
  • ۱۳۹۴ / آغاز کار بر روی دانشنامه شهدای خمام به صورت مستقل (در اسفندماه سال ۱۳۹۵ رونمایی می‌گردد) [+]
  • ۱۳۹۴ / اقدام برای دریافت مجوز از معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۳۹۴ / آماده سازی دانستنی‌های بخش خمام [+]
  • ۱۳۹۵ / ایجاد صفحه رسمی در تلگرام [+] و اینستاگرام [+] برای ارتباط نزدیکتر با مخاطبین
  • ۱۳۹۵ / تغییر آدرس khomam-news.ir به khomamnews.ir
  • ۱۳۹۵ / صدور مجوز به شماره ثبت ۷۷۸۰۰ از معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی [+]
  • ۱۳۹۵ / بازطراحی بخش دانشنامه خمام با امکان دسترسی موضوعی [+]
  • ۱۳۹۵ / نسخه سوم از رابط کاربری خمام‌نیوز رونمایی شد (امکان نمایش بهتر در موبایل و تبلت)
  • ۱۳۹۵ / ایجاد بخش شماره‌های اضطراری بخش خمام [+]
  • ۱۳۹۵ / ایجاد بخش تقویم رویدادهای بخش خمام [+]
  • ۱۳۹۵ / افتتاح اولین دفتر پایگاه خبری در خمام توسط خمام‌نیوز [+]

 مروری به برخی از خبرها

  • تلفن پاسخگویی به مشترکین، بدون پاسخ یا اشغال! [+]
  • آمادگی خمام در مواجهه با بحران برف چقدر است ؟! [+]
  • درگیری خونین و استعمال مواد مخدر توسط متهم و مقتول صحت ندارد [+]
  • کمک به نیازمندان در جشن یلدا با اهدای کالا [+]
  • ویژه برنامه‌ی «شب‌های میهمانی خدا» برای اولین‌بار در استان گیلان در خمام برگزار شد [+]
  • توزیع رایگان کیف مدرسه و لوازم التحریر بین بیش‌از ۶۰ دانش آموز نیازمند [+]
  • درخشش تیم فکر بکر در ماراتن برنامه نویسی گردشگری [+]
  • وضعیت نگران کننده حیوانات در روستای زیرده! [+]
  • ایمن‌سازی حریم رودخانه تا چه زمانی به تعویق می‌افتد ؟! [+]
  • «درختان» قربانی تعریض خیابان اصلی ! [+]
  • برجک نوری میدان ولیعصر (عج) روشن شد [+]
  • شهرستان شدن یا نشدن، مسئله این است! [+]
  • «علی بحری» که بود ؟! / از کاپیتانی تیم ملی مشت‌زنی ایران تا نام‌گذاری زمین ورزشی [+]
  • بارش باران بهاری از سقف سالن تختی! [+]
  • تعویض لامپ‌های تیر چراغ‌برق توسط ساکنین! [+]
  • نگاهی به جریمه خودروهای داخل شهری به دلیل نبستن کمربندی ایمنی در خمام [+]
  • استانداری هم با قطع درختان مخالف است! [+]
  • وضعیت نامناسب زباله‌های کنار رودخانه [+]
  • جانمایی دکل مخابراتی در مجاورت مدرسه شهید صادقی بدون اخذ مجوز بوده است [+]
  • عناوین دکتر و مهندس در پرده‌های تبریک! [+]
  • رسیدگی به معضل سگ‌های ولگرد تا چه زمانی به تعویق می‌افتد ؟! [+]
  • بازهم بریدن درختان به بهانه‌ی تعریض! [+]
  • معضل رو به رشد زباله گردی / سرنگونی سطل‌های زباله و مخاطرات بهداشتی [+]
  • پارک خودروهای شاسی‌بلند در پیاده‌روهای شهر خمام بلامانع است ؟! [+]
  • سرما ؛ مرگ کارتن خواب خمامی را رقم زد [+]
  • پدر شهید رحمت ملائی ملقب به «باباطاهر گیلان» درگذشت [+]
  • مردم انتظار نان با کیفیت‌تری در ازای پرداخت هزینه‌ی ۳۰ درصد بیشتر دارند [+]
  • تندیس «دکتر چمساز» ناپدید شده است ؟! [+]
  • ظلمی که به رفتگران شهرداری روا می‌داریم [+]
  • فداکاری پدرم مرا آتش‌نشان کرد [+]
  • کارتن خوابی و سرپناهی از چند متر پلاستیک [+]
  • حمله‌ی سگ‌های ولگرد به دانش آموزان [+]
  • ۷ سال از عمر «بهرام» در کما سپری شده است [+]
  • بلاتکلیفی «خواچکین» در اجرای طرح هادی [+]
  • قصاص ​مردم بی‌گناه در قتلگاه کمربندی [+]
  • مرا برای دررفتگی انگشت دست به بیمارستان فرستاده‌اند [+]
  • «دکتر چمساز» خود را خمامی می‌دانست [+]
  • «همه‌ی بیماران این پزشک»، نام مستندی از زندگی دکتر امین چمساز [+]
  • قطع ۵ روزه‌ی تلفن برخی مشترکان خمام توسط آب و فاضلاب شهری [+]
  • ورزش بخش خمام مشکلات چندین و چند ساله را به دوش می‌کشد [+]
  • آتش‌سوزی جنگل‌های مرزی بخش خمام و منطقه‌ی آزاد انزلی مهار نشده است [+]
  • مشکل تاریکی جاده‌ی جعفرآباد جدی است [+]
  • شمعی که خاموش شد، نوری که ماند … [+]
  • خمام در سوگ «دکتر چمساز» گریست / وداع شکوهمند مردم خمام با این پزشک [+]
  • خدمات «چمساز» یادبودی از بزرگمردی اوست [+]
  • تندیس «چمساز» در خمام رونمایی شد [+]
  • اگر فعالیت در ورزش فوتبال اینگونه است، عطای فوتبال را به لقایش می‌بخشم [+]
  • «معرکه گیری» تضییع حقوق حیوانات [+]
  • تعطیلی نمایندگی ایران خودروی خمام و بیکاری کارگران [+]
  • برداشت غیرمجاز بوته‌ی گل از میدان پرواز! [+]
  • وضعیت نامناسب روشنایی پارک‌های خمام [+]
  • «چمساز» پزشک خیر خمامی درگذشت [+]
  • استعداد گردشگری مرداب دهنه‌سر شیجان [+]
  • لزوم نظارت بر وضعیت پارک آفتاب خمام [+]
  • نگاهی به لایروبی رودخانه‌ی خیابان بوعلی به دست‌های پرسنل خدمات شهری [+]
  • مجسمه‌ی «مرغ ماهی‌خوار» به‌صورت شبانه در میدان جدید خمام جانمایی شد [+]
  • محبت مردم باعث پایبندی من به خمام شد [+]
  • کشاورز خردسال در یکی‌از شالیزارهای خمام [+]
  • از برداشت خاک تا برداشت نهال‌! [+]
  • همه در مرگ تدریجی خمام‌رود مسئولیم! [+]
  • شهرداری و شورای شهر برای میدان جدید خمام چه نقشه‌ای کشیده‌اند ؟! [+]
  • چراغ برخی از معابر روزها روشن است! [+]
  • ورودی کوچه‌ی مسجد، محل تجمیع زباله! [+]
  • نگاهی به فرسودگی «سبدهای فلزی زباله» [+]
  • به حقوق سایر شهروندان احترام بگذاریم! [+]
  • تندیس «آیت‌الله خمامی» ساخته شود [+]
  • خودپردازهای شهر خمام روز جمعه را در تعطیلات سپری کرده‌اند! [+]
  • چراغ‌های خاموش، موتورهای روشن! [+]
  • فضله‌ی موش در برنج یک شرکت معتبر [+]
  • راه‌های مواصلاتی بخش خمام بسته شد [+]
  • وضعیت نامناسب خیابان‌های شهر خمام [+]
  • خیابان‌های فرعی و کوچه‌ها، در امان خدا [+]
  • نگاهی به معضلات پشت پرده‌ی «قطع برق» [+]
  • تندیس «دکتر چمساز» رونمایی می‌گردد [+]
  • طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد از سطح شهر تا چه‌زمانی متوقف می‌ماند ؟! [+]
  • دانش‌آموزان مدرسه‌ی پاسداران شیجان در کانکس‌های آب‌گرفته تحصیل می‌کنند‎ [+]
  • لزوم مقابله با آسیب‌رسانی به اموال عمومی [+]
  • خمام قابلیت شهرستان شدن و چوکام قابلیت شهر شدن را دارا می‌باشد [+]
  • وضعیت کاشی‌کاری طرح فضای سبز مسکن‌مهر [+]
  • انفجار مهیب گاز در بلسکله‌ی چوکام موجب تخریب چند منزل مسکونی شد [+]
  • تا تبدیل شدن خیابان امام خمینی (ره) به پارکینگ عمومی راه زیادی نمانده است! [+]
  • حضور امام جمعه‌ی خمام در یکشنبه‌بازار [+]
  • رهاسازی فاضلاب در کوچه‌ها، معضلی دیگر [+]
  • شکستن صندلی نصب شده در طرح تکمیل نشده‌ی فضای سبز مسکن‌مهر [+]
  • خانواده‌ای در جیرسر چوکام چندین زمستان را در چادر سپری کرده‌اند! [+]
  • تخلف نمایشگاه‌داران اتومبیل ادامه دارد! [+]
  • کشتی‌گیران نونهال گیلانی با مینی‌بوس عازم مسابقات قهرمانی کشور در اهواز شدند! [+]
  • از خبرنگار خمامی فارس‌نیوز تقدیر به‌عمل آمد [+]
  • کارت‌خوری عابربانک‌ها و عابران مستاصل [+]
  • تلخند: بارندگی و ایجاد بستر مناسب برای قایقرانی [+]
  • عدم تکمیل فاز اول میدان ولیعصر و خرابی مجدد گاردریل در برخورد یک کامیونت [+]
  • میدان چند ضلعی ولیعصر، رو به بهبود … [+]
  • وقوع حادثه‌ی تصادف همزمان با بازدید مسئولین از میدان ولیعصر خمام [+]
  • آنها که روزی خود را در بین زباله‌ها جستجو کرده و نان را به نرخ زباله می‌خورند [+]
  • همچنان خبری از شهرستان شدن خمام نیست! [+]
  • پارک کشاورز به‌دست فراموشی سپرده شده است ؟! [+]
  • نقش موثر “باغ پرندگان” در جذب گردشگران [+]
  • یخ‌دربهشت خمام، از عوامل جذب مسافر و توریست [+]
  • رفع مشکل ترافیک خیابان بوعلی با رعایت حقوق شهروندی! [+]
  • و …

۴ دیدگاه

  • سعید در مورخ 1395/11/23 - 09:04 می‌نویسد :

    باسلام وخسته نباشید به بروبچهای خمام نیوز,خواستم بگم اگه امکانش هست درمورد مشکلات خمام هم خبر تهیه کنید و به گوش مسولین هم حتما برسه که از قبیل راهها,خیابانها,برق معابر,روکش اسفالتها,مشکلات مردم از طریق مصاحبه کوچه به کوچه خیابان به خیابان و محل به محل.با تشکر از خمام نیوز.

  • ناشناس در مورخ 1395/11/23 - 10:26 می‌نویسد :

    سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان
    مدت زیادی هست خمام نیوز رو پیگیری میکنم کارتون عالیه عملکرد خوبی داشتید مخصوصا در برف اخیر

  • ناشناس در مورخ 1395/11/23 - 21:25 می‌نویسد :

    salam!
    khomamian kharej az keshvar ham shoma ra mikhanand.faaliyat khod ra behtar o bishtar konid, dar mored “zist mohit” bishtar kar konid.khomam vaz badi darad. dar hali keh mitavand ghotb zist mohit bashad, 2 rood dar yek shahr forsat khoobist. shahrdari ham bayad mozoo ra jeddan dar dastoor kar nahad. dar shoraye shahr cheh kesi takhassos dar shahrsazi o mohit zist darad.??vaz roodha ra negah konid. aloodegi hava, aloodegi soti,fazaye sabz. saakht o saaz bas ast.

    movaffagh baashid

  • ناشناس در مورخ 1395/11/26 - 01:27 می‌نویسد :

    سلام از شماعوامل خمام نیوز خواهش میکنم اگر مقدور هست در باره مشکلات مسکن مهر خ فرهنگ گزارش تهیه کنید,باتشکر.


بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.