خمام - نمایش طنز «نه سَس، نه شور» هر شب تا ۲۱ بهمن‌ماه در کانون حق‌شناس اجرا می‌شود
گزارش تصویری ؛

نمایش طنز «نه سَس، نه شور» هر شب تا ۲۱ بهمن‌ماه در کانون حق‌شناس اجرا می‌شود

نمایش طنز «نه سَس، نه شور» امشب پس از یک‌روز وقفه مجدداً به کار خود در کانون شهید حق‌شناس ادامه داد.

یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱:۱۱ KHNA48189

نمایش طنز «نه سَس، نه شور» امشب پس از یک‌روز وقفه مجدداً به کار خود در کانون شهید حق‌شناس ادامه داد.

امین موسی‌پور در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با بیان اینکه این برنامه از دهم بهمن‌ماه استارت خورد و تا ۲۱ بهمن «هر شب ساعت ۲۰ الی ۲۳» ادامه خواهد داشت، عنوان کرد : نمایش طنز «نه سَس، نه شور» پنجشنبه‌ی هفته گذشته به دلیل قطعی برق و بارش برف برگزار نشد، اما از روز گذشته «جمعه» مجدداً اجراها به روال عادی خود بازگشته است.
تهیه کننده‌ی این نمایش طنز، افزود : متاسفانه بنر اطلاع‌رسانی ما به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها علیرغم سپری کردن مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم، در آخرین لحظات یعنی همزمان با اولین‌روز اجرا در سطح شهر نصب گردید ؛ اما از طرف دیگر در چهارشنبه شب که با آغاز بارش برف مصادف شده بود با قطع برق مواجه گشتیم که مردم با ما نهایت همکاری را داشته و با روشن کردن چراغ فلاش دوربین خود به ادامه یافتن اجرا تا آخرین دقایق کمک نمودند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا همشهریان با حضور در کانون شهید حق‌شناس خمام از این نمایش طنز و هنرمندان خمامی حمایت نمایند.

امین دانش «نویسنده و کارگردان نمایش طنز نه سَس، نه شور» نیز در گفتگو با خبرنگار ما به سپری کردن سختی‌ها و مشکلات متعدد برای برگزاری این نمایش طنز اشاره کرده و تصریح کرد : از ابتدا قرار بود نیمی از این نمایش به صورت طنز باشد، اما ۵۰% از متن آن دستخوش تغییر قرار گرفت.
این هنرمند خمامی با بیان اینکه از مقطع راهنمایی پا به عرصه‌ی تئاتر گذاشته و با بازیگرانی همچون هومن سیدی هم‌بازی بوده، افزود : سریال ۲۵ قسمتی حسن کچل که از تلویزیون پخش شد و سریال بازگشت که هم‌اکنون در حال پخش است از جمله فعالیت‌های حرفه‌ای من در هنر بازیگری است.
به گفته‌ی وی، بعد از چند سال دوری مجدداً امسال با نمایش طنز «نه سَس، نه شور» به فعالیت هنری در عرصه‌ی تئاتر بازگشتم، که امیدوارم این نمایش طنز مورد توجه همشهریان خمامی قرار گیرد.

گفتنی‌است، حمید رجبعلی‌زاده، اشکان احمدی، بابک تیزهوش، بهادر نمازی، جواد علیزاده، مازیار نصیرزاد، مصطفی رهبر، تینا موسی‌پور و محمد سهیلی در این نمایش طنز به ایفای نقش پرداخته، همچنین صابر ستوده و سینا تقی‌خواه به اجرای موسیقی زنده می‌پردازند.


موضوع : جنگ شادی، گزارش تصویری
http://khna.ir/48189

دیدگاه شما چیست ؟!