خمام - حضور ۷ شطرنجباز خمامی در مسابقات بین المللی شطرنج خزر
ویژه
شرکت بیش از ۸۰۰ شطرنجباز ؛

حضور ۷ شطرنجباز خمامی در مسابقات بین المللی شطرنج خزر

مسابقات بین المللی شطرنج خزر با شرکت بیش از ۸۰۰ شطرنجباز در ۴ جدول از ۱۸ کشور جهان در سالن ورزشی یادگار امام رشت آغاز شد.

جمعه، ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ KHNA47464

مسابقات بین المللی شطرنج خزر عصر امروز «جمعه» با شرکت بیش از ۸۰۰ شطرنجباز در ۴ جدول از ۱۸ کشور جهان در سالن ورزشی یادگار امام رشت آغاز شد.
استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی «شطرنجباز خمامی» در جدول استاد بزرگان این رقابت‌ها حضور دارد، ضمن اینکه مجید یگانه دوست، علی پارسایی، فرهاد وطن دوست، عباس بربری، علی همدم و پرهام شفیعی از خمام نیز در جدول B این رقابت‌ها حضور دارند.
گفتنی‌است، مسابقات بین المللی شطرنج خزر تا پایان هفته‌ی آینده با اعلام برندگان خاتمه می‌یابد.


موضوع : شطرنج
گزارش : رضا عابدی
http://khna.ir/47464

۲ دیدگاه

  • رامین قویدل در مورخ 1395/11/02 - 03:25 می‌نویسد :

    با ارزوی موفقیت برای شطرنج خمام و همچنین جناب اقای مهندس رضا عابدی .در روستاهای همجوار خمام مثل خواچکین وچوکام شطرنجبازای موفقی هستند که بخاطر کمبود امکانات جلوی پیشرفت انان گرفته شده و با یک برنامه خوب میتوان انها رو جذب کانون شطرنج کرد و باعث رشد انان شد

  • رضاعابدی در مورخ 1395/11/03 - 01:15 می‌نویسد :

    باسلام‌.هیات شطرنج خمام از حضور علاقمندان مستعد در این هیات خوشحال شده و در صورت برگزاری مسابقه از طرف دوستان در روستاها در حد توان کمک خواهد کرد.مسلما حضور مستعدین این ورزش فکری باعث ارتقا سطح شطرنج خواهدبود.از همه علاقمندان جهت معرفی استعداد شطرنج دعوت به همکاری می نمایم.ضمن این که پنج شنبه هر هفته از ساعت۴لغایت۵،۵عصر کلاس آموزشی جهت نوجوانان در محل این هیات به صورت رایگان برقرار می باشد.