خمام - درگیری خونین پدر و پسر معتاد در خمام / مرد ۵۳ ساله کشته شد

درگیری خونین پدر و پسر معتاد در خمام / مرد ۵۳ ساله کشته شد

پدر و پسری با یکدیگر در حال استعمال مواد مخدر بوده‌اند، که پسر پس از درگیری با یک ضربه مشت به سر پدرش، وی را به قتل رسانده است.

سه شنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ KHNA47000

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه در تشریح این خبر گفت : ماموران انتظامی در ساعت ۱۳:۳۰ روز گذشته از وقوع یک فقره وقوع قتل در بخش خمام مطلع شده و بلافاصله در محل حضور یافتند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران انتظامی با حضور در محل با جسد مردی ۵۳ ساله مواجه شدند، افزود : در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شده که پدر و پسری با یکدیگر در حال استعمال مواد مخدر بوده‌اند، که پسر پس از درگیری با یک ضربه مشت به سر پدرش، وی را به قتل رسانده است.
وی با اعلام اینکه لوازم استعمال مواد مخدر شیشه در محل کشف و قاتل نیز دستگیر شد، بیان داشت : متهم به همراه مادربزرگ خود زندگی می‌کرده و طبق شواهد از قرص‌های روان‌گردان استفاده می‌نموده است.
به گفته وی، جسد به پزشکی قانونی منتقل و متهم ۲۶ ساله نیز با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.


موضوع : قتل
منبع : کاسپین
http://khna.ir/47000

۵ دیدگاه

  • AAA در مورخ 1395/10/15 - 00:11 می‌نویسد :

    اخه چرا دروغ مینویسین این حرفها هیچکدام واقعیت ندارد
    من از اقوام این مرحوم هستم
    در طی بحث خانوادگی این مرحوم دچار سکته قلبی شده شیشه کجا بود اصلا مرحوم معتاد نبود چرا خبر دروغ را منتشر میکنین متاسفام برای جامعه ما همیشه بازار شایعه داغه بدون هیچگونه اطلاعی فقط درحال شایعه پراکندن هستین به فکر ابروی خانواده مرحوم نیستین

  • روابط عمومی در مورخ 1395/10/15 - 10:03 می‌نویسد :

    با سلام و احترام،
    خبر مربوطه همانطور که در انتهای آن ذکر شده به نقل از خبرگزاری کاسپین بوده و به بازنشر اظهارات سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه پرداخته شده.
    لازم به ذکر است، این خبر در خبرگزاری‌های مطرح کشور از جمله ایسنا، فرارو، عصر ایران و … با همین جزئیات به نقل از مقام انتظامی مذکور منتشر شده است.

  • امید در مورخ 1395/10/15 - 17:35 می‌نویسد :

    با سلام ،من میخوام بدونم خبرگزاری کاسپین با کی مصاحبه کرده که این خبرو پخش کرده ؟؟؟؟اگه کلانتری خمام چنین خبری رو به خبرگزاری کاسپین گفته که باید بگم برای جناب سرگرد [!] متاسفم !!!!!!!عزیزانی که این خبر را خواندید باید خدمتتون عرض کنم هیچ قتلی صورت نگرفته نظر پزشک قانونی سکته بوده است ،اقایانی که این خبر دروغ را رواج دادید به فکر شب اول قبر خود باشد ،با احساسات خانواده مقتول بازی نکنید ،در پایان بار دیگر باید بگویم برای کلانتری خمام متاسفم

  • ناشناس در مورخ 1395/10/17 - 19:37 می‌نویسد :

    متاسفم برای این خبرنگار دروغگو همش یک کلاغ چهل کلاغ میکنند واقعا که

  • از طرف داماد مرحوم در مورخ 1395/11/11 - 09:25 می‌نویسد :

    با سلام به تمامی کسانیکه این خبر را شنیده
    ویا خوانده اند شرح این ماجرا به اینگونه که اعلام
    شده واقعیت ندارد اینگونه اخبار کذب و دروغ نمک
    پاشیدن به زخم مادر پیر و داغ دار فرزند واسیر باز ماندگان است
    از خدا بترسید.