خمام - حضور ۲ بازیگر خمامی در سریال «جایزه»
ویژه
محمد سهیلی و فهیمه مومنی ؛

حضور ۲ بازیگر خمامی در سریال «جایزه»

محمد سهیلی و فهیمه مومنی «۲ بازیگر خمامی» و آرمین حسن‌زاده «گریمور خمامی» در سریال جایزه که اخیراً از طریق شبکه باران به روی آنتن رفته، به ایفای نقش می‌پردازند.

سه شنبه، ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ KHNA46417

سریال جایزه در ۶۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با همکاری دفتر نمایندگی سروش صدا و سیمای مرکز گیلان تهیه و تولید می‌شود.
داستان این سریال درباره‌ی ولی شکوفه سرایی است که در قرعه کشی بزرگ شهر فرش برنده یک دستگاه اتومبیل شاسی بلند می‌شود، که ورود این ماشین به منزل او چالش‌هایی مانند توقعات خانواده و همسایه‌ها را به دنبال دارد. وی مشکلات زیادی را تجربه می‌کند و تصمیم می‌گیرد با پول حاصل از فروش ماشین سرمایه گذاری کند.
داستان با کاندیداتوری شکوفه سرایی در انتخابات شورا ادامه می‌یابد و اتفاقات ریز و درشتی داستان را پیش می‌برد. در این سریال به قصه های فرعی دیگری نیز در هر قسمت با موضوعات اجتماعی از قبیل شایعه، چشم و هم‌چشمی، افراط در استفاده از شبکه‌های اجتماعی، چالش‌های عاطفی، عکس سلفی و … در کنار داستان اصلی در قالب طنز پرداخته می‌شود.
این سریال به فضای روستا و غذاهای محلی نیز توجه ویژه دارد و لوکیشن‌های ضبط این سریال را شهرها و روستاهای رشت، خمام، سنگر و بلسبنه تشکیل می‌دهند.
سریال جایزه یکشنبه تا پنجشنبه‌ی هر هفته از ساعت ۲۲:۳۰ به کارگردانی و تهیه کنندگی علی حلوی از شبکه باران پخش می‌گردد.
گفتنی‌است، محمد سهیلی و فهیمه مومنی «به عنوان بازیگر» و آرمین حسن‌زاده «به عنوان گریمور» از خمام در جمع عوامل این سریال حضور دارند.


موضوع : سریال
http://khna.ir/46417

دیدگاه شما چیست ؟!