خمام - ۹۳ کشتی‌گیر در رقابت‌های کشتی نوجوانان فرنگی گیلان به رقابت پرداختند
در سالن تختی خمام ؛

۹۳ کشتی‌گیر در رقابت‌های کشتی نوجوانان فرنگی گیلان به رقابت پرداختند

از خمام پوریا نژادصفری به مقام اول، محمد نیازمند به مقام دوم و محمد مختارزاده، مهیار رهنما و علیرضا پوررضا به مقام سوم دست یافتند.

یکشنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ KHNA46009

رقابت‌های کشتی نوجوانان فرنگی استان گیلان روز جمعه با معرفی نفرات برتر در سالن تختی خمام پایان یافت.
رئیس هیئت کشتی گیلان، گفت : در این دوره از رقابت ‌های کشتی نوجوانان فرنگی که با حضور ۹۳ کشتی‌گیر در خمام برگزار شد، ۱۰۱ بازی کشتی انجام شد.
نقی هدایتی، افزود : عرفان روحی از لنگرود، علیرضا رمضانی از لاهیجان، عرشیا سیرتی از رشت، امیرحسین شاداب از رشت، رضا محبی مقدم از لنگرود ، علی سیف اللهیان از آستارا، پوریا نژادصفری از خمام، علیرضا چورحسن از لنگرود، امیر محمد اسماعیل زاده از لنگرود و ابوالفضل شیخ حسینی از رودسر در اوزان مختلف به عنوان نفرات برتر رقابت‌های قهرمانی کشتی نوجوانان فرنگی معرفی شدند.
به گفته‌ی وی، این رقابت‌ها از وزن ۴۲ کیلوگرم تا وزن ۱۰۰ کیلوگرم برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی خمام با بیان اینکه ۵ شرکت کننده‌ی خمامی در این رقابت‌ها حضور داشتند، گفت : پوریا نژادصفری در وزن ۶۹ کیلوگرم به مقام اول، محمد نیازمند در وزن ۵۴ کیلوگرم به مقام دوم و محمد مختارزاده در وزن ۸۵ کیلوگرم، مهیار رهنما در وزن ۴۶ کیلوگرم و علیرضا پوررضا در وزن ۴۲ کیلوگرم به مقام سوم دست یافتند.
مهیار صفری سطح برگزاری مسابقات را عالی ارزیابی کرده و خاطرنشان کرد : مسعود رهنما «مدیرکل ورزش و جوانان گیلان» نیز از نزدیک نظاره‌گر این مسابقات بود.


موضوع : کشتی
برگرفته از : خبرنگاران جوان
تصویر : دریافتی
http://khna.ir/46009

دیدگاه شما چیست ؟!