خمام - دیدار از خانواده‌های معظم شهدا
در پنجمین روز از هفته‌ی دولت ؛

دیدار از خانواده‌های معظم شهدا

همزمان با پنجمین روز از هفته‌ی دولت از خانواده‌های معظم شهید علیرضا وطن دوست، شهید رحمت مولائی و شهید قربانعلی یوسف‌پور دیدار به عمل آمد.

چهارشنبه، ۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶ KHNA4597

با حضور حجت الاسلام والمسلمین عاشوری (امام جمعه‌ی خمام)، حسین ذاکر استقامتی (بخشدار خمام)، اسدی (ریاست اداره‌ی مالیات)، امیرانی (ریاست اداره‌ی پست)، احمدی (اداره‌ی ورزش و جوانان)، ریاست اداره‌های مخابرات و جهاد کشاوری، عاشوری (معاونت سیاسی بخشداری) و هیئت همراه، از خانواده‌های معظم شهدا همزمان با پنجمین روز از هفته‌ی دولت دیدار به عمل آمد. مسئولین ابتدا در منزل شهید علیرضا وطن دوست حضور پیدا کرده و به گفتگو با مادر این شهید بزرگوار پرداختند که در جریان این گفتگو وی به مشکلات خود اشاره کرد. همچنین حجت الاسلام والمسلمین عاشوری به صحبت در خصوص مقام والای شهدا و اهمیت کار آنان پرداخت.

در ادامه با مراجعه با منزل شهید رحمت مولائی (ملائی)، یاد و خاطره‌ی این شهید راه اسلام را گرامی داشته و به گفتگو با پدر، مادر و برادر شهید پرداختند که در همین راستا مطلع شدیم پدر شهید از شاعران این منطقه بوده و به سرایش شعرهای فارسی و گیلکی که بخشی از آنها در وصف شهدا می‌باشد پرداخته و ملقب به باباطاهر گیلان می‌باشد. لازم به ذکر است که در جریان این بازدید بخشی از اشعار زیبای این پدر شهید خوانده شد و از جانب وی چندین جلد کتاب ایشان با نام “گیل شین” که به چاپ دوم رسیده است به رسم یادبود به میهمانان اهدا گردید. در انتها مسئولین با حضور در منزل شهید قربانعلی یوسف پور دیدارهای خود را در پنجمین روز از هفته‌ی دولت به پایان رساندند. وی تنها شهیدی است که در روستای دهنه‌سر شیجان به خاک سپرده شده و کانونی نیز با نام همین شهید بزرگوار در زمینی که توسط پدر ایشان وقف شده احداث گردیده تا به کلاسهایی همچون کلاس قرآن پرداخته شود و یا از کتابخانه‌ای که در آن محل ساخته شده استفاده گردد. استقامتی ضمن تاکید بر اهمیت کانون‌های فرهنگی عنوان کرد : در این کانون می‌‎بایست راه شهید را ادامه داده و با جذب جوانان مسائل دینی و فرهنگی را ترویج داد.


موضوع : ادارات و مراکز، خانواده شهدا
گزارش : محسن زیبانگار
تصویر : نیما صابری
http://khna.ir/4597

دیدگاه شما چیست ؟!