خمام - برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در خمام
فرمانده سپاه ناحیه مقداد خبر داد :

برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در خمام

فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت از برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) بخش خمام در ۳۰ آبان‌ماه خبر داد.

جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ KHNA45292

حمید یحیی‌پور با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد : پنجم آذر‌ماه سال ۵۸ نهاد انقلابی بسیج به‌منظور انسجام نیروهای انقلابی و آغاز تحولی بزرگ در کشور به فرمان امام‌ (ره) تاسیس شده است.
وی، حرکت بسیج را در راستای اعتلای اسلام و انقلاب و همچنین دفاع از عزت و شرف کشور عنوان کرد و افزود : از ابتدا نیروهای بسیجی با شور و شعور انقلابی پا به عرصه گذاشتند و در تمام جبهه‌ها با نثار جان، مال و آبروی خود نهال نوپای بسیج را آبیاری کردند.
فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت، بسیج را میراث گران‌بهای امام (ره) و شهدا خواند و بیان کرد : اکنون بسیج با اقتدار در عرصه حضور دارد و باید با حفظ و حراست از آن در راستای پیشبرد اهداف نظام، انقلاب و کمک به محرومان و مستضعفان گام برداریم.
یحیی‌پور با بیان اینکه بسیج بر پایه انقلابی‌گری و خدمت‌گزاری تشکیل شده است، تصریح کرد : بسیج با روحیه مذکور باقی می‌ماند و همواره با چشمان‌باز و با بصیرت عاشورایی جامعه را رصد می‌کند ضمن اینکه بسیج از هر‌گونه انحراف، فتنه‌گری، کسالت و تنبلی به‌دور است.
وی به اجرای برنامه‌های مختلف توسط بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت در سپاه ناحیه مقداد رشت هم‌زمان با هفته بسیج اشاره کرد و گفت : ۳۰ آبان‌ماه جاری راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت با اشاره به نام‌گذاری «بسیج انقلابی‌گری و ظلم‌ستیزی» در دومین روز از هفته بسیج، خاطرنشان کرد : تبیین گفتمان انقلابی‌گری بسیج و جلسه‌های پرسش و پاسخ توسط استادان دانشگاه‌ها، مربیان و هادیان سیاسی در تمام مدارس و دبیرستان‌ها برگزار می‌شود.
یحیی‌پور از گشایش نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی در روز «بسیج، انقلابی‌گری و کارآفرینی» خبر داد و یادآور شد : سوم آذرماه امسال طرح واکسیناسیون طیور محلی برای مقابله با بیماری نیوکاسل با همکاری شبکه دامپزشکی گیلان برگزار می‌شود ضمن اینکه پنج پایگاه مقاومت و مسکن مددجویان کمیته امداد در این روز افتتاح می‌شود.
وی با بیان اینکه همایش اقتدار بسیج در مسجدهای جامع بخش‌های خمام، خشکبیجار و لشت‌نشاء برگزار می‌شود، اظهار کرد : بسیجیان به‌طور یکپارچه در نماز جمعه شرکت می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت، تجمع ورزشکاران بسیجی در سالن تختی بخش خمام و اجرای برنامه‌های رزمی و حرکت‌های نمایشی را از برنامه‌های تدارک دیده شده هم‌زمان با هفته بسیج عنوان کرد و گفت : برگزاری یادواره شهدا، مسابقه‌های قرآنی، پیاده‌روی خانوادگی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، رژه موتوری، گلباران مزار شهدا و … از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.


موضوع : سپاه
منبع : فارس
http://khna.ir/45292

دیدگاه شما چیست ؟!