خمام - سیدجلال‌الدین سیدموسوی در مسابقات قهرمانی کشتی کشور به قضاوت پرداخت
با حضور ۱۰ تیم خاتمه یافت ؛

سیدجلال‌الدین سیدموسوی در مسابقات قهرمانی کشتی کشور به قضاوت پرداخت

به گفته‌ی رئیس هیئت کشتی خمام، قضاوت یک داور خمامی در مسابقات قهرمانی کشتی کشور برای اولین‌بار رقم خورده است.

سه شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ KHNA45215

رئیس هیئت کشتی خمام از حضور سیدجلال سیدموسوی «داور خمامی» در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.
مهیار صفری با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور در رشته‌های فرنگی و آزاد امروز در منطقه آزاد انزلی خاتمه یافت، گفت : قضاوت یک داور خمامی در مسابقات قهرمانی کشتی کشور برای اولین‌بار رقم خورده، که از عنوان‌داران کشتی جوانان استان گیلان و نوجوانان در دوره‌های گذشته است.
به گفته‌ی این مسئول، در حال حاضر ۲ داور خمامی مجوز قضاوت در مسابقات کشتی را دارند، که امید می‌رود این رقم به حداقل ۶ نفر طی ۴ سال آینده افزایش یابد.

photo_2016-11-15_19-24-23

نقی هدایتی نیز امروز در بندرانزلی با اشاره به حضور ۱۰ تیم در دسته آزاد کشتی در رقابت‌های کشتی کشور در منطقه آزاد انزلی، گفت : در این رقابت‌ها استان‌های قزوین، خراسان رضوی، گیلان، مرکزی، زنجان، اردبیل، سیستان و بلوچستان، قم، آذربایجان غربی و کیش در دسته آزاد با هم به رقابت پرداختند.
وی برگزاری مسابقات مذکور را در ارتقای توانمندی و کسب تجربه بازیکنان بسیار موثر دانست و افزود : امیدواریم حمایت‌های منطقه آزاد در این راستا ادامه یابد.
رئیس هیأت کشتی گیلان از قهرمانی استان در دسته آزاد مسابقات مذکور خبر داد و اضافه کرد : استان قزوین رده دوم و خراسان رضوی رده سوم را به دست آورد و گیلان با پیروزی در دیدار نهایی در مقابل قزوین علاوه بر قهرمانی به دوره بعد مسابقات راه یافت.
هدایتی با اشاره به نتایج انفرادی رشته کشتی فرنگی، گفت : در وزن ۵۷ کیلوگرم ایوب گراوند، مرتضی عنایت و علیرضا عبداللهی مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند، در وزن ۶۶ کیلوگرم حمید زارع، محسن گرامی و مهدی یونسی‌فر به ترتیب اول تا سوم شدند و در وزن ۷۱ کیلوگرم مهران داداشی، جواد صابری و سعید زارع مقام اول تا سوم را به دست آورند.
وی، ادامه داد : در وزن ۷۵ کیلوگرم محمد غلامی، علی رستمی و فرید محمدی مقام نخست تا سوم را کسب کردند، در وزن ۸۰ کیلوگرم هوشنگ خلیلی، سعید رسولی و رحمان علیزاده مقام نخست تا سوم را به دست آوردند و در وزن ۸۵ حسین نوری، سجاد احمدی و صالح کیان ارثی مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
به گفته رئیس هیأت کشتی گیلان، در وزن ۹۸ کیلوگرم هژیر ذکاوت، محمد رضا شمس و مسلم گیوی به عنوان سه نفر برتر این وزن و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم محسن فتاحی، حمید سرشوق و محمد جواد استواری با پیروزی در برابر حریفان خود به ترتیب مقام نخست تا سوم را کسب کردند.


موضوع : کشتی
http://khna.ir/45215

دیدگاه شما چیست ؟!