خمام - خیز دولتی‌ها برای افتتاح طرح‌های عمرانی

خیز دولتی‌ها برای افتتاح طرح‌های عمرانی

4 طرح عمرانی ساختمان دهیاری روستای جیرسر چوکام، کارخانه برنجکوبی در فومن محله‌ی شیجان، راه روستایی در توکسر شیجان و بوستان ملت در روستای تیسیه به بهره برداری رسید.

یکشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶ KHNA4509

در نخستین روز از هفته‌ی دولت حدود 200 طرح عمرانی در مناطق مختلف گیلان به بهره برداری رسید. این طرح‌ها در زمینه های گازرسانی، واگذاری خانه به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و طرح های عمران شهری بود و از این بین در خمام 4 طرح عمرانی با حضور فرماندار رشت و بخشدار خمام به بهره برداری رسیده است که شامل ساختمان دهیاری روستای جیرسرچوکام، کارخانه برنجکوبی در فومن محله‌ی شیجان، راه روستایی در توکسر شیجان و بوستان ملت در روستای تیسیه بود که برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 1 میلیارد و 350 میلیون تومان هزینه شده است. مدير جهاد کشاورزي گيلان در خصوص افتتاح کارخانه شالیکوبی مدرن در روستاي شيجان بخش خمام گفت: اين کارخانه در زميني به مساحت 4300 متر مربع و زير بناي 1450 متر مربع، در هفته دولت به بهره برداري رسيده است. مهدوي افزود: اين کارخانه مجهز به 8 دستگاه خشک کن برقي و 7 دستگاه خشک کن دودي است و این کارخانه ظرفیت تبدیل سالیانه 1500 تن شلتوک به برنج را دارد و با بهره برداري از آن براي 10 نفر شغل ايجاد مي شود.


موضوع : ادارات و مراکز، افتتاحیه، بخشداری، هفته‌ی دولت
منبع : خبر گیلان
تصویر : سیروس رنجبر
http://khna.ir/4509

۱ دیدگاه

  • همشهری در مورخ 1392/06/04 - 01:20 می‌نویسد :

    واقعا این کار ها خیلی با ارزش و برای آبادانی شهر بسیار مفید هستند. تشکر ویژه باید داشت از بخشدار محترم و بقیه مسئولین گرامی