خمام - گفتگویی کوتاه با “مهران احمدی”، ریاست اداره‌ی ورزش و جوانان خمام

گفتگویی کوتاه با “مهران احمدی”، ریاست اداره‌ی ورزش و جوانان خمام

مهران احمدی، متولد سال 1354 در صومعه‌سرا، رشد یافته‌ و ساکن رشت می‌باشد. دیپلم و فوق دیپلم خود را در رشته‌ی تربیت بدنی اخذ کرده و در حال حاضر دانشجوی ترم آخر رشته‌ی حقوق است.

چهارشنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵ KHNA4467

مهران احمدی، متولد سال 1354 در صومعه‌سرا، رشد یافته‌ و ساکن رشت می‌باشد. دیپلم و فوق دیپلم خود را در رشته‌ی تربیت بدنی اخذ کرده و در حال حاضر دانشجوی ترم آخر رشته‌ی حقوق است. وی از سال 1380 در مقام ریاست اداره‌‌ی ورزش و جوانان خمام فعالیت دارد و افتخار این حاصل شد تا گفتگویی هرچند مختصر با وی اختصاص داده و در خصوص فعالیت‌های ایشان و عملکرد اداره‌ی ورزش و جوانان خمام اطلاعاتی کسب کنیم.

ahmadi

از سوابق کاری و ورزشی خود برایمان بگویید
– اینجانب عضویت در تیم آمادگی جسمانی دبیرستان تربیت بدنی و علوم ورزش گیلان، کسب مقام دوم رشته‌ی فوتسال در مسابقات کارکنان دولتِ شهرستان رودبار، ریاست هیئت دو و میدانی شهرستان رودبار، کسب مقام سوم مسابقات پینگ پنگ بسیج، کسب مقام سوم مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در رده سنی بزرگسال، مربیگری در باشگاه بدنسازی یاران و همچنین ریاست اداره‌ی ورزش و جوانان خمام را در سوابق کاری و ورزشی خود دارم.

مهمترین عملکرد ورزش خمام در سال 92 چه بوده است ؟
– از مهمترین عملکرد ورزش خمام در سال 1392 می‌توان به میزبانی مسابقات کشتی نونهالان قهرمانی استان و لیگ، مقام قهرمانی تیمی در این مسابقات [1]، میزبانی مسابقات پرس سینه قهرمانی استان و لیگ یک، مقام قهرمانی تیمی در رده سنی نوجوانان و مقام سموی تیمی در قسمت جوانان [2]، برگزاری مسابقات نونهال محلات با شرکت 12 تیم [3]، برگزاری مسابقات نونهال محلات (پیشکسوتان با شرکت 9 تیم) [4]، مسابقات نونهال جام رمضان با شرکت 50 تیم در سالن تختی [5]، برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان در سالن شهدای خمام با شرکت 6 تیم [6]، کسب مقام قهرمانی تیم کاراته شوتوکان خمام در مسابقات کاراته قهرمانی استان به میزبانی خمام [7]، برگزاری مسابقات کشتی گیله مردی در تازه آباد خواچکین خمام [8]،  قهرمانی تیم اوژن چوکام در فستیوال 13 ساله‌های شهرستان رشت [9]، و همچنین کسب مقام دومی تیم والیبال بانوان خمام در مسابقات والیبال جام رمضان انزلی [10] اشاره کرد.

پیش از این در خصوص مشکل آب گرفتگی محوطه‌ی سالن تختی خبری تصویری منتشر شد ؛ از مشکلات و کمبودهای اداره‌ی ورزش بگوئید 
– کمبود اعتبارات و امکانات ورزشی از مهمترین مشکلات و کمبودهای اداره‌ی ورزش و جوانان خمام است. همچنین امیدواریم از سوی مسئولین استان جهت دیوارکشی و محوطه سازی سالن شهدای خمام که نزدیک به 5 سال است افتتاح شده تدابیر لازم اندیشیده شده و مشکل آب گرفتگی سالن تختی خمام که در فصل بارندگی مشکلاتی را برای ورزشکاران به وجود می‌آورد مرتفع گردد.

در پایان، برنامه‌های آینده و در پیش روی اداره‌ی ورزش خمام را عنوان کنید
– مراسم تجلیل از پیشکسوتان خمام، برگزاری مسابقات قویترین مردان استان در خمام، برگزاری مسابقات فوتبال در داخل شهر و برنامه‌های متنوع فرهنگی-ورزشی در مناسبت‌های مختلف در سالن و سطح شهر از برنامه های این اداره در آینده، در صورت تامین اعتبار و همکاری مسئولین محترم بخش خمام و استان می‌باشد.


موضوع : اداره‌ی ورزش و جوانان، مصاحبه‌ها
گزارش : محسن زیبانگار
تصویر : نیما صابری
http://khna.ir/4467

۸ دیدگاه

  • دوستدار در مورخ 1392/05/30 - 14:47 می‌نویسد :

    کارت درسته آقای احمدی …

  • همشهری در مورخ 1392/05/30 - 14:56 می‌نویسد :

    واقعا زحماتی زیادی برای ورزش این شهر انجام داده اید . واقعا خسته نباشید و همیشه در تمام مراحل موفق و پیروز باشید.

  • ابراهیم در مورخ 1392/05/31 - 17:09 می‌نویسد :

    اقای احمدی زمانی خمام درفوتبال استان یک قطبی بود چرا الان اینقدرضعیف کارمیکنندلطفاخارج ازبحث سیاست بصورت ورزشی به این موضوع رسیدگی کنید

  • محمدرضا در مورخ 1392/05/31 - 17:15 می‌نویسد :

    متاسفانه بعضی رشته هامثل فوتبال ووالیبال که درخمام خیلی طرفداردارداقای احمدی بهشون توجه نمیکند وهرسال ضعیفتر میشود

  • شهروند در مورخ 1392/06/03 - 14:20 می‌نویسد :

    با سلام آرزوی موفقیت برای رییس محترم و پر تلاش و جوان اداره ورزش و جوانان خمام را داریم .از زحمات بی شائبه و بی دریغ و دلسوزانه ایشان در زمینه های ورزشی تقدیر و تشکر به عمل می آید .

  • Uni Law در مورخ 1392/06/04 - 11:14 می‌نویسد :

    با سلام و خسته نباشید به اقای احمدی وتشکر بسیار بابت زحمات و تلاش فراوان که ایشون نسبت به ورزش خمام داشتن.بی شک ایشون یکی از جوان ترین و موفق ترین رئیس اداره ورزش و جوانان هستن در دورانی که اقای احمدی بودن تحولات و پیشرفتهای زیادی در ورزشی خمام شد/امیدواریم بازهم این پیشرفتها ادامه داشته باشد/.

  • سید در مورخ 1393/05/02 - 11:59 می‌نویسد :

    مدیری موفق با سابقه چندین سال در ورزش خمام . موفق باشید