خمام - قهرمانی تیم اداره‌ی ورزش و جوانان خمام در مسابقات چهارجانبه فوتبال
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد ؛

قهرمانی تیم اداره‌ی ورزش و جوانان خمام در مسابقات چهارجانبه فوتبال

از جمله موارد مثبت بازی می‌توان به حضور حسین صحت «از مربیان درجه‌ی A اروپا» اشاره نمود.

جمعه، ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ KHNA43945

مسابقات چهارجانبه فوتبال خمام روز گذشته به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور تیم‌های اداره ورزش و جوانان، خمام نیوز، شرکت تعاونی دهیاری‌ها و بسیج ورزشکاران در چمن مصنوعی پهلوان تقی‌خواه برگزار شد.

پس از انجام قرعه‌کشی ابتدا تیم‌های شرکت تعاونی دهیاری‌ها و بسیج ورزشکاران به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در وقت‌های عادی به تساوی ۳ بر ۳ کشید و تیم بسیج ورزشکاران در ضربات پنالتی موفق شود حریف خود را شکست دهد.
در بازی دوم تیم‌های اداره ورزش و جوانان و خمام‌نیوز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم اداره ورزش و جوانان موفق شد با نتیجه‌ی ۴ بر ۳ حریف خود را شکست دهد و راهی فینال این مسابقات شوند.
بازی سوم و رده‌بندی پس از ۱۰ دقیقه استراحت بین تیم‌های خمام‌نیوز و شرکت تعاونی دهیاری‌ها برگزار شد که در پایان تیم خمام‌نیوز موفق شد با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ از سد حریف خود بگذرد و با این پیروزی مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود نماید.
در بازی چهارم و فینال، تیم‌های اداره ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم اداره ورزش و جوانان با نتیجه‌ی ۲ بر ۱ حریف خود را شکست داد تا مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب نماید.

گفتنی‌است، در پایان رقابت‌ها به تیم‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی اهدا شد.
همچنین، از جمله موارد مثبت بازی می‌توان به حضور «حسین صحت» در تیم اداره ورزش و جوانان اشاره نمود. وی در آکادمی فوتبال نیوکاسل انگلیس مشغول به فعالیت بوده و مدرک مربیگری‌اش با افشین قطبی «سرمربی سابق تیم ملی ایران و پرسپولیس تهران» برابری می‌کند ؛ صحت یکی از مربیان درجه‌ی A اروپا به شمار می‌رود.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/43945

دیدگاه شما چیست ؟!