خمام - آغاز سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی / مردم با مرکز آمار ایران و مامورین سرشماری همکاری کنند
ویژه
بخشدار خمام خبر داد :

آغاز سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی / مردم با مرکز آمار ایران و مامورین سرشماری همکاری کنند

سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت sarshomari95.ir نسبت به درج اطلاعات موردنیاز برای سرشماری اقدام کرده و کد رهگیری ۱۲ رقمی دریافت نمایند.

جمعه، ۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ KHNA43375

علیرضا مسچیان امروز در گفتگو با خمام‌نیوز به آغاز اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ اشاره کرد و گفت : تفاوتی که سرشماری سال ۹۵ با سرشماری در سنوات گذشته دارد، تسهیل پروسه‌ی سرشماری با وارد کردن اطلاعات خانوار به صورت اینترنتی است.
بخشدار خمام با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵ به ۲ روش اینترنتی «از طریق مراجعه به سایت سرشماری ۹۵» و دستی «با مراجعه‌ی مامورین سرشماری به درب منازل» صورت می‌پذیرد، ادامه داد : سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت sarshomari95.ir نسبت به درج اطلاعات موردنیاز برای سرشماری اقدام کرده و کد رهگیری ۱۲ رقمی دریافت نمایند.
به گفته‌ی وی، مامورین سرشماری در مورخ ۲۵ مهر با مراجعه به درب منازل، کد ۱۲ رهگیری را از خانوارها دریافت کرده و آن عزیزانی که موفق به ثبت اینترنتی اطلاعات خانوار خود نشده‌اند می‌توانند به صورت حضوری نسبت به ارائه‌ی اطلاعات لازم برای سرشماری مبادرت ورزند.
مسچیان با بیان اینکه از مردم بخش خمام تقاضا می‌گردد با ارائه‌ی اطلاعات صحیح با مرکز آمار ایران و مامورین سرشماری همکاری داشته باشند، یادآور شد : سرشماری در جهت انجام برنامه ریزی‌های آتی کشور، افزایش رفاه و ایجاد فضای بهتر برای توسعه‌ی همه جانبه‌ی کشور ضروری بوده و انجام سرشماری اینترنتی منجر به کاهش هزینه‌ها و مدیریت زمان گردیده و در تحقق دولت الکترونیک موثر خواهد بود.


موضوع : بخشداری، سرشماری
http://khna.ir/43375

۱ دیدگاه

  • حدیث حیاتی در مورخ 1395/07/11 - 19:02 می‌نویسد :

    سلام