خمام - شکست ۳ بر ۱ تیم فوتبال اوژن چوکام در مقابل سپاهان گیلان
در مرحله‌ی نیمه نهایی ؛

شکست ۳ بر ۱ تیم فوتبال اوژن چوکام در مقابل سپاهان گیلان

تیم فوتبال اوژن چوکام در خانه‌ی خود مقابل تیم سپاهان گیلان با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ شکست خورد.

جمعه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ KHNA42955

تیم فوتبال اوژن چوکام عصر روز پنجشنبه میزبان تیم سپاهان گیلان بود و علی‌رغم شایستگی زیاد نتوانست از امتیاز خانگی خود استفاده نماید و در دیدار رفت با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ تن به شکست داد.
در این بازی که در زمین ورزشی شهدای چوکام برگزار شد، تیم سپاهان در ابتدای نیمه‌ اول بازی را بهتر آغاز کرد و چندین موقعیت گلزنی بر روی دروازه‌ی حریف خلق نمود، اما نتوانست از این موقعیت‌ها استفاده نماید. در ادامه تیم اوژن چوکام بازی را در دست گرفت و حملات خطرناکی روی دروازه‌ی حریف ترتیب داد که در نهایت از روی سانتری که از جناح راست صورت گرفت مهدی تنهایی توانست با ضربه سر دیدنی در دقیقه ۲۸ گل اول بازی را به ثمر رساند. تیم اوژن پس از به ثمر رساندن گل اول، باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما این تیم سپاهان بود که در دقیقه ۳۵ با یک ضد حمله حساب شده از روی پاس عمقی که برای سامح واژبخت ارسال شد با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌گردد و موفق می‌شود بازی را به تساوی بکشاند تا نتیجه‌ی نیمه‌ی اول ۱ بر ۱ به پایان برسد.

در نیمه‌ی دوم که تیم اوژن خسته به نظر می‌رسید نتوانست عملکرد خوب نیمه اول خود را حفظ کند و تنها در ضربات ایستگاهی خطرناک ظاهر میشد، اما تیم سپاهان با یک بازی حساب شده حملات متعددی را به روی دروازه حریف ترتیب داد و در دقیقه ۷۰ سامح واژبخت از اشتباه دروازه‌بان که توپ را بصورت ناقص دفع نموده بود، استفاده کرد و توانست گل دوم تیم خود را به ثمر برساند. چند دقیقه بعد مهاجم تیم اوژن مهدی تنهایی با دروازه‌بان حریف تک به تک می‌شود اما نمی‌تواند آن را به گل تبدیل نماید و بر خلاف بازی سامح واژبخت گل سوم خود و تیم سپاهان را به ثمر می‌رساند تا در این بازی هتریک نماید. در نهایت تیم سپاهان گیلان با نتیجه‌ی ۳ بر ۱ به برتری رسید تا تیم اوژن چوکام در بازی برگشت برای صعود مقابل این تیم کار سختی را پیش رو داشته باشد.


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/42955

دیدگاه شما چیست ؟!