خمام - کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در رقابت‌های کشوری کاراته سبک ادونس
ویژه
توسط تیم فرهنگیان خمام ؛

کسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در رقابت‌های کشوری کاراته سبک ادونس

سید امیرحسین موسوی و ماهان نوروزی به مدال طلا، علی علیپور و آرمین نوروزی به مدال نقره و علی نعمتی و عرفان نوروزی به مدال برنز دست یافتند.

شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵ KHNA41909

گیلان قهرمان دومین دوره از رقابت‌های کشوری کاراته سبک ادونس شد.
دومین دوره از رقابت‌های کاراته سبک شوتوکان ادونس مردان کشور تحت عنوان یادواره شهدای فرماندهی مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا پنجشنبه و جمعه «۷ و ۸ مرداد» با حضور ۳۰۰ کاراته‌کا از استان‌های مختلف کشور در رشت برگزار شد.
در این دوره از مسابقات شرکت کنندگانی از استان‌های گیلان، فارس، تهران، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، اصفهان، قزوین و البرز حضور داشتند که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه فرهنگی ورزشی ملوان جوان رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت‌ها تیم‌های گیلان با ۳۸ مدال طلا، ۳۰ نقره و ۴۹ برنز بر سکوی اول ایستاد و تیم‌های فارس و قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین از تیم فرهنگیان خمام به مربیگری مرتضی نوروزی «تنها تیم شرکت کننده از خمام در این دوره از مسابقات» سید امیرحسین موسوی و ماهان نوروزی به مدال طلا، علی علیپور و آرمین نوروزی به مدال نقره و علی نعمتی و عرفان نوروزی به مدال برنز دست یافتند.
گفتنی‌است، علیرضا نوروزی و مرتضی نوروزی به عنوان داور به ایفای نقش پرداختند.


موضوع : کاراته
منبع : روابط عمومی هیئت کاراته استان گیلان
http://khna.ir/41909

دیدگاه شما چیست ؟!