خمام - اولین دوره از مسابقات گلبال نابینایان در خمام برگزار شد
ویژه
به مناسبت روز جانباز ؛

اولین دوره از مسابقات گلبال نابینایان در خمام برگزار شد

اولین دوره از مسابقات گلبال نابینایان خمام به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در سالن شهدا برگزار گردید.

پنج شنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ KHNA39278

اولین دوره از مسابقات چهار جانبه‌ی گلبال خمام بین تیم‌های جانبازان خمام، بهزیستی رشت، منتخب گیلان و منتخب رشت عصر چهارشنبه 22 اردیبهشت به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز به صورت دوستانه با همکاری اداره‌ی ورزش و جوانان و بخشداری خمام در سالن ورزشی شهدا برگزار شد.
در دور اول این مسابقات ابتدا 2 تیم منتخب رشت و جانبازان خمام به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم جانبازان خمام موفق شد با نتیجه‌ی 8 بر 7 حریف خود را مغلوب نماید، اما در بازی دوم 2 تیم منتخب گیلان و بهزیستی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که تیم بهزیستی رشت توانست با نتیجه‌ی 5 بر 3 از سد حریف خود بگذرد.

در دور دوم و بازی اول تیم‌های جانبازان خمام و بهزیستی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم بهزیستی رشت توانست با نتیجه‌ی 8 بر 4 حریف خود را شکست دهد و در بازی دوم تیم منتخب گیلان توانست 3 بر 1 تیم منتخب رشت را شکست دهد.
در دور سوم این مسابقات تیم‌های بهزیستی رشت و منتخب رشت به مصاف یکدیگر رفتند که تیم بهزیستی رشت توانست با نتیجه‌ی 5 بر 1 حریف خود را شکست دهد و در بازی آخر تیم جانبازان خمام توانست با نتیجه‌ی 4 بر 2 تیم منتخب گیلان را مغلوب خود نماید.

بدین ترتیب تیم بهزیستی رشت با 3 برد به مقام اول، تیم جانبازان خمام با 2 برد به مقام دوم و تیم منتخب گیلان با 1 برد به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.
پس از پایان بازی به تیم‌های اول تا چهارم به ترتیب 300، 240، 180 و 120 هزار تومان وجه نقد، کاپ قهرمانی و لوح تقدیر اهدا شد.


دیدگاه شما چیست ؟!