خمام - قهرمانی تیم مسئولین در رقابت‌های فوتبال / پیشکسوتان و فرهنگیان دوم و سوم شدند
ویژه
گزارش تفصیلی ؛

قهرمانی تیم مسئولین در رقابت‌های فوتبال / پیشکسوتان و فرهنگیان دوم و سوم شدند

اولین دوره از مسابقات فوتبال بین تیم‌های هنرمندان، مسئولین، پیشکسوتان فوتبال و فرهنگیان برگزار شد.

جمعه، ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۰۲ KHNA38994

دومین دوره از مسابقات چهار جانبه‌ی فوتبال بین تیم‌های هنرمندان، مسئولین، پیشکسوتان فوتبال و فرهنگیان آموزش و پرورش عصر چهارشنبه 15 اردیبهشت به مناسبت هفته‌ی گرامیداشت معلم به صورت دوستانه در چمن مصنوعی پهلوان تختی‌خواه خمام برگزار شد.
پس از انجام قرعه کشی، تیم‌های فرهنگیان و مسئولین خمام به مصاف یکدیگر رفتند، که تیم فرهنگیان بازی را بهتر آغار کرد و با پاسکاری‌های مکرر قصد از هم گسیختن دفاع تیم مسئولین را داشت تا بتواند گلی را به ثمر برساند که در اثر اشتباه، مهاجم تیم فرهنگیان صاحب توپ شد و گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه باز هم تیم فرهنگیان چندین موقعیت گلزنی خلق کرد که توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند و در نهایت نتیجه‌ی بازی در نیمه‎ی اول 2 بر 0 به نفع تیم فرهنگیان به اتمام رسید.
در نیمه‌دوم که تیم مسئولین چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را بهتر آغاز کرد و چند موقعیت گلزنی خلق کرد، که تواسنت هر دو گل خورده را جبران نموده و نتیجه‌ی بازی در نیمه دوم 2 بر 2 به اتمام رسید و بازی به وقت‌های اضافی کشیده شد.
در وقت‌های اضافه هر دو تیم موقعیت گلزنی خلق نمودند، اما این تیم مسئولین بود که از موقعیت‌های خود بهتر استفاده نمود و توانست در وقت اضافه‌ی دوم گل برتری را به ثمر برساند و در نهایت تیم مسئولین با نتیجه‌ی 3 بر 2 موفق شد تیم فرهنگیان را علیرقم برتری که داشت، در بازی اول از این رقابت‌ها شکست دهد.

در بازی دوم تیم‌های هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال خمام به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی جذابیت‌های خاص خودش را به همراه داشت، چرا که در دور اول این مسابقات تیم پیشکسوتان مغلوب تیم هنرمندان شده بود و این‌بار آمده بود تا باخت گذشته را جبران نماید.
دقایق اول بازی دو تیم در حال آنالیز کردن یکدیگر بودند و حمله‌ی آنچنانی به روی دروازه‌ها صورت نمیگرفت، اما پس از چند دقیقه بازی جذاب شد و تیم پیشکسوتان با در دست گرفتن بازی حملات زیادی بر روی دروازه‌ی حریف ترتیب داد که گلر تیم هنرمندان به خوبی توپ‌ها را مهار کرد و نگذاشت که دروازه در نیمه‌ی اول باز شود، بنابراین بازی در نیمه‌ اول بدون گل به اتمام رسید.
در نیمه دوم تیم هنرمندان بازی را هجومی آغاز کرد، اما تنها فرد موفق آن دقایق سنگربان تیم پیشکسوتان بود که مهاجمان تیم هنرمندان را ناکام می‌گذاشت ؛ اما در یک غافلگیری از روی اشتباه مدافع تیم هنرمندان، تیم پیشکسوتان صاحب یک ضربه‌ی پنالتی شد که توانستند آن را به گل تبدیل نماید. در ادامه که تیم هنرمندان خسته به نظر می‌رسید نتوانست گل خورده را جبران نماید و نتیجه‌ی بازی 1 بر 0 به نفع تیم پیشکسوتان به اتمام رسید تا همانند تیم مسئولین، راهی فینال این مسابقات شوند.

بازی سوم و رده‌بندی پس از 10 دقیقه استراحت بین تیم‌های هنرمندان و فرهنگیان برگزار شد و همانند بازی قبلی تیم فرهنگیان توانست گل اول بازی را به ثمر برساند ؛ در ادامه تیم هنرمندان با در دست گرفتن بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که گلر تیم حریف به خوبی آن را مهار نمود تا نتیجه‌ی نیمه‌ی اول 1 بر 0 به نفع تیم فرهنگیان به اتمام برسد. در نیمه‌ی دوم تیم هنرمندان حملات زیادی روی دروازه‌ی حریف ترتیب داد، اما مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر دقت کافی نداشته و همچنین این دروازه‌بان تیم فرهنگیان بود که ایستادگی نموده و توپ‌ها را مهار می‌کرد، تا تیم هنرمندان همانند بازی قبل بازی را با نتیجه‌ی 1 بر 0 واگذار نماید.
بدین ترتیب و با این پیروزی تیم فرهنگیان به مقام سوم دست یافت.

در بازی چهارم و فینال، تیم‌های پیشکسوتان و مسئولین باید به مصاف یکدیگر می‌رفتند.
علیرغم حساسیت بالای این بازی، ابتدا دو تیم به گرفتن عکس یادگاری با یکدیگر مبادرت ورزیدند ؛ پس از آن بازی آغاز شد و تیم پیشکسوتان در دقایق اولیه بازی به پاسکاری در زمین خود پرداخت و توانست با در دست گرفتن کنترل بازی 2 گل وارد دروازه‌ی حریف کند.
در ادامه تیم مسئولین با تعویض‌های خود قصد داشت بازی را در دست بگیرد و گل خورده را جبران نماید، اما نتواسنت و نتیجه‌ی نیمه اول 2 بر 0 به نفع تیم پیشکسوتان به اتمام رسید. در نیمه‌ی دوم تیم مسئولین بازی را بهتر آغاز کرد و چندین موقعیت گلزنی ایجاد نمود و همانند بازی قبلی خود توانست 2 گل خورده را جبران نموده و بازی را به تساوی بکشاند.
در ادامه هر دو تیم موقعیت‌های زیادی خلق نمودند، اما در گلزنی ناموفق بود و نتیجه‌ی بازی در نیمه دوم 2 بر 2 به اتمام رسید تا کار به وقت‌های اضافه بکشد. دو تیم در وقت‌های اضافه می‌توانستند برنده این دیدار باشند، اما دروازه‌بانان به خوبی توپ‌ها را مهار نمودند تا کار به ضربات پنالتی بکشد.
دو تیم هر دو ضربه‌ی اول پنالتی خود را به گل تبدیل نمودند، اما در ادامه ضربه‌ی پنالتی دوم تیم پیشکسوتان به تیرک دروازه اصابت نمود و تیم مسئولین پنالتی خود را به گل تبدیل کرد و توانست همانند دور اول این مسابقات باز هم به مقام قهرمانی برسد.
در پایان به تیم‌های مسئولین، پیشکسوتان و فرهنگیان کاپ‌های اول تا سوم اهدا شد.


دیدگاه شما چیست ؟!

امکان ثبت دیدگاه غیرفعال است.