خمام - از نارنجی‌پوشان شهر خمام تجلیل شد
طی مراسمی در کانون حق‌شناس ؛

از نارنجی‌پوشان شهر خمام تجلیل شد

از 35 نارنجی پوش حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری خمام تجلیل به عمل آمد.

چهارشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ KHNA38458

اولین همایش تجلیل از نارنجی‌پوشان خمام عصر روز سه شنبه 31 فروردین، به منظور تجلیل از پرسنل زحمتکش فضای سبز و خدمات شهری و ارج نهادن به خدمات ارزشمند این قشر از جامعه در سالن اجتماعات کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مردم و مسئولین برگزار گردید، از 35 نارنجی پوش حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهرداری خمام توسط شورای اسلامی و شهرداری این‌شهر تجلیل به عمل آمد.

ریاست شورای شهر خمام با بیان اینکه این همایش به منظور تجلیل و تقدیر از پاکبابان و نارنجی پوشان برای اولین‌بار در خمام صورت گرفت، عنوان کرد : در این راستا از آحاد مردم خمام دعوت کرده تا با شرکت در همایشی که برای تقدیر از گروهی از زحمت‌کشان شهر ترتیب داده شده، در قالب فضایی دوستانه و صمیمی شرکت کنند.
جلیل غیاثی با اشاره به تقدیر از 35 پاکبان و کارگر فضای سبز به همراه خانواده‌هایشان، افزود : این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی به پاکبانان، کارگران فضای سبز و خانواده‌هایشان همراه بود.
وی، ادامه داد : از مردم خمام انتظار داریم در خصوص بهداشت و نظافت محیط شهری حساس بوده و با این عزیزان مشارکت کنند، چرا که برای ایجاد فرهنگی مثبت همه باید از خودمان شروع کرده و در کنار هم باشیم.
به گفته‌ی وی، به موقع گذاشتن زباله در ساعت تعیین شده و تفکیک زباله از مبدا از جمله عواملی است که می‌تواند نقش موثری داشته و همچنین تجمع حیوانات ولگرد در سطح شهر را کاهش دهد.
غیاثی در پایان خاطرنشان کرد : در مجموعه شورای شهر و شهرداری همواره سعی می‌کنیم نقایص کاری را برطرف نموده و قدم‌هایی رو به جلو و موثر برداریم، لذا در زمینه مسئله‌ی جمع آوری زباله در ماه‌های گذشته توانستیم از وزارت کشور یک دستگاه حمل زباله 8 تنی برای شهر خمام تهیه نماییم، که در حال حاضر از آن برای جمع آوری و حمل زباله‌ها استفاده می‌گردد.

از نکات قابل توجه، نارنجی‌پوش شدن مجری مراسم «اکبر پورپاک‌نیا، هنرمند خمامی تئاتر و تلویزیون» به صورت نمادین بود.


دیدگاه شما چیست ؟!