خمام - جلسه‌‌ی ستاد تسهیلات نوروزی برگزار شد
در بخشداری خمام؛

جلسه‌‌ی ستاد تسهیلات نوروزی برگزار شد

جلسه‌ ستاد تسهیلات نوروزی خمام، صبح امروز در سالن کنفرانس بخشداری برگزار شد.

سه شنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ KHNA37218

علیرضا مسچیان در جلسه‌ ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در سالن کنفرانس بخشداری خمام هدف از برگزاری این جلسه را فراهم آوردن امکانات لازم و آماده‌سازی کامل بخش برای استفاده‌ مسافران نوروزی عنوان کرد. وی اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت روشنایی خمام از جمله پارک‌ها و محورهای مواصلاتی، هماهنگی در زمینه آماده‌سازی فضای شهر از ضروریات است.
بخشدار خمام معابر اصلی و پیاده‌روها، رسیدگی به وضعیت تابلوهای معرفی مسیر، خیابان‌ها، اماکن و مراکز عمومی مهم و پاکسازی حریم جاده‌ها را از ملزومات برشمرد. وی جمع‌آوری متکدیان و دیگر مزاحمان با ساماندهی دستفروشان و عوامل سد معبر و انجام عملیات عمران شهری را از دیگر ضروریات شهر خمام عنوان کرد. به گفته وی ارائه‌ اطلاعات مسافرتی و گردشگری به مسافران در مبادی ورودی شهر خمام در قالب بروشور، نصب پرده و بنر با هدف تسهیل در شناسایی مقاصد سفر، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ مسافران را به‌همراه داشته و از ترافیک احتمالی نیز جلوگیری می‌کند.
رئیس آموزش و پرورش خمام هم در جلسه مذکور از اختصاص 5 مدرسه با 51 کلاس برای مسافران خبر داد و گفت: مقدمات لازم فراهم شده و با امکانات موجود کلاس‌ها تجهیز می‌شوند. محمود کنعانی تصریح کرد: برخی مدارس به‌ صورت رزرو پیش‌بینی شده‌اند.


دیدگاه شما چیست ؟!