خمام - قهرمانی تیم نمایندگی بیمه کشاورزی خمام در رقابت‌های لیگ دسته یک شطرنج گیلان
ویژه
ضمن صعود به لیگ برتر ؛

قهرمانی تیم نمایندگی بیمه کشاورزی خمام در رقابت‌های لیگ دسته یک شطرنج گیلان

شهرداری خمام با 10 برد پیاپی و 20 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شطرنج گیلان است.

شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ KHNA36181

تیم شطرنج نمایندگی بیمه کشاورزی خمام در فاصله یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ یک گیلان با 17 امتیاز قهرمانی خود را مسجل کرد و به لیگ برتر شطرنج گیلان صعود کرد.
هفته دهم لیگ دسته یک شطرنج گیلان عصر روز جمعه در تالار مهد اندیشه برگزار شد که در بازی‌های انجام شده تیم نمایندگی بیمه کشاورزی خمام با نتیجه قاطع 4 بر 0 از پس هیات شطرنج تالش برآمد و بازی حساس صنایع سنگ ملک‌نو آستارا و ویلاسازان نصیری لاهیجان با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا با 14 امتیاز در هفته پایانی برای کسب مقام نائب قهرمانی رقابت کنند.
در بازی‌های انجام شده در لیگ برتر 3 بازی مابین تیم‌های فرآورده های لبنی سرگل و تالار آریای لوشان، بتن ساز خوش اندوخته خمام مقابل سازمان نظام مهندسی ساختمان و همچنین شهرداری صومعه سرا مقابل منطقه آزاد انزلی با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت. آرین شاندرمن 3 بر 1 از پس بانک ملی برآمد و باشگاه شطرنج نخبگان با نتیجه 2.5 بر 1.5 رستوران منوری فومن را مغلوب کرد، ضمن اینکه بازی هیات شطرنج رشت مقابل صنایع چوب وقار در سایت نتایج 2 بر 1 به نفع تیم هیات شطرنج رشت درج شده است!
همچنین شهرداری خمام به دلیل کنار گذاشته شدن مجتع دخانیات گیلان از رقابت‌های لیگ برتر به یک برد آسان 4 بر 0 دست یافت تا با 10 برد پیاپی و 20 امتیاز صدرنشین مقتدر لقب گیرد. شهرداری خمام اگر در 3 بازی پیش‌رو هم پیروز باشد به نظر می‌رسد که تنها تیمی در تاریخ این رقابت‌ها باشد که همه بازی‌ها را با برد پشت سر گذاشته است.


موضوع : شطرنج
منبع : khomamchess
گزارش : رضا عابدی
http://khna.ir/36181

دیدگاه شما چیست ؟!