خمام - صدرنشینی خمام در هفته نهم لیگ یک و دو شطرنج گیلان
ویژه

صدرنشینی خمام در هفته نهم لیگ یک و دو شطرنج گیلان

هفته نهم لیگ دسته یک و دسته دو شطرنج گیلان در تالار مهد اندیشه برگزار شد.

دوشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ KHNA35889

هفته نهم لیگ دسته یک و دسته دو شطرنج گیلان در تالار مهد اندیشه برگزار شد.
تیم نمایندگی بیمه کشاورزی خمام در بازی‌های مهم و حساس لیگ یک در یک دیدار نفس‌گیر توانست با نتیجه 2.5 بر 1.5 از پس تیم صنایع سنگ ملک نوی آستارا برآید و در فاصله دو هفته به پایان این رقابت‌ها با 15 امتیاز در صدر جدول و در آستانه قهرمانی در این دسته قرار گیرد. تیم ویلاسازان نصیری لاهیجان نیز با نتیجه 3 بر 1از پس دیگر تیم شرق گیلان یعنی هیات شطرنج لنگرود برآمد و هیات شطرنج تالش نیز با نتیجه 2.5 بر 1.5 توانست تیم باشگاه شطرنج قلعه را با شکست مواجه سازد ؛ همچنین کوکی ماورا نیز با همین نتیجه تیم اسکان صالح فومن را برد.
در جدول رده بندی و در پایان دور نهم پس از نمایندگی بیمه کشاورزی خمام که 15امتیازی است، تیم ویلاسازان لاهیجان با 13 امتیاز دوم است و تیم‌های صنایع سنگ ملک نوی آستارا، هیات شطرنج تالش و کوکی ماورا با 12 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.
اما در بازی‌های مهم انجام شده در لیگ دسته دو، تیم‌های شرکت تنها پیشتازان خمام و باشگاه شطرنج قلعه 1 با نتیجه مشابه 3.5 بر 0.5 به ترتیب مقابل آبفای گیلان و داروخانه دکتر محمایی لاهیجان صاحب برتری شدند، ضمن اینکه بازی تیم‌های هیات شطرنج خشکبیجار مقابل لوازم خانگی پارس خزر و بازی تیم‌های کانون شطرنج رودسر مقابل سوله آذرمی آستانه به تساوی 2 بر 2 انجامید.
در پایان هفته نهم در دسته دو تیم باشگاه شطرنج قلعه (1) با 15 امتیاز صدرنشین است و تیم شرکت تنها پیشتازان خمام با 14 امتیازدر رده دوم قراردارد، ضمن اینکه تیم‌های لوازم خانگی پارس و داروخانه محمایی لاهیجان با 11 امتیاز در تعقیب صدرنشین هستند.


موضوع : شطرنج
منبع : khomamchess
گزارش : رضا عابدی
http://khna.ir/35889

دیدگاه شما چیست ؟!