خمام - تیم شهید ایوب به رای صادره اعتراض کرد
ویژه
طی نامه‌ای به هیئت فوتبال شهرستان ؛

تیم شهید ایوب به رای صادره اعتراض کرد

مربی و سرپرست تیم شهید ایوب خمام با اعتراض به رای صادره از سوی هیئت برگزاری مسابقات محلات، خواستار اجرای صحیح قوانین و مقررات شدند.

جمعه، ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ KHNA32980

حسین صادقی «سرمربی تیم شهید ایوب» و مهدی کنعانی «سرپرست این‌تیم» در اعتراض به رای صادره از سوی هیئت فوتبال خمام مبنی بر محرومیت و کنار گذاشتن تیم مذکور از ادامه حضور در مسابقات فوتبال محلات خمام، با ارائه‌ی نامه‌ای خطاب به هیئت فوتبال استان گیلان، کمیته داوران استان گیلان، هیئت فوتبال شهرستان رشت، اداره ورزش و جوانان خمام و هیئت فوتبال این‌بخش که رونوشتی از آن برای خمام‌نیوز ارسال گردیده، واکنش نشان دادند.

در  بخشی از متن نامه مذکور آمده است : تیم فوتبال شهید ایوب خمام با قدمت بیش از 26 سال یکی از محدود تیم‌های فوتبال می‌باشد که به لطف مقام بزرگ شهدا با تمام مشکلات مالی توانسته است به حیات ورزشی خود ادامه داده و در زمان‌های دور و نزدیک بازیکنان بزرگی از جمله علی عشوری‌زاد «سپیدرود»، رسول میرطرقی «ملوان، استقلال اهواز و …»، محمد دادرسی «داماش و سپیدرود»، حافظ یعقوبی «داماش»، افشین عشوری‌زاد «سپیدرود» و محمد نیرومند «صنعت ساری» در تیم‌های پایه و بزرگسالان به طور متناوب در این تیم حضور داشته‌اند، که نامبردگان در زمینه اخلاق نیز زبانزد عام و خاص بوده و هستند.
همچنین، این تیم قهرمان چندین دوره از مسابقات فوتبال خمام شده و در سال‌های گذشته و همچنین در سال‌های اخیر به هیچ وجه شعائر اخلاقی را در محیط ورزشی زیر پا نگذاشته و همواره برای ارزش‌های انسانی و ورزشی احترام قائل بوده است. در مسابقات امسال و در جریان مسابقه بین این تیم و گیلانگستر نیز یکی از بازیکنان به دلیل جوانی و کم تجربگی مرتکب عملی زشته شده که از نظر مسئولین این تیم به هیچ وجه قابل توجیه و دفاع نبوده و از طرف این تیم نیز با محرومیت سنگینی مواجه گردیده است.

javabie

این در حالی است که هیئت فوتبال خمام در متن رای صادره عمل بازیکن خاطی را به کل تیم تعمیم داده که با توجه به سوابق درخشان تیم شهید ایوب به هیچ وجه قابل قبول نبوده و همچنین در رای اعلام گردیده که با توجه به گزارش ناظر داوری، داور بازی از ناحیه بینی دچار خونریزی گردید است ؛اولاً، در آن مسابقه کسی به عنوان ناظر بازی حضور نداشته و ثانیاً، داور به هیچ‌وجه دچار خونریزی از ناحیه بینی نشده است.

لازم به ذکر می‌باشد، پس از تصمیم داور مبنی بر قطع بازی و نیمه تمام کردن آن، سرپرست و مربی تیم با مراجعه به رختکن از داور دلجویی نموده و ضمن عذرخواهی، تقاضای ادامه بازی را داشته، که داور بازی عنوان نمود «به دلیل عدم حضور داور چهارم و نیروی انتظامی» عدم برگزاری مسابقه امکان‌پذیر نمی‌باشد.

با توجه به اینکه تاکنون هیچگونه جلسه انضباطی و درخواست توضیحی از مسئولان تیم شهید ایوب در خصوص حادثه بازی مذکور به عمل نیامده و رای صادره مبنی بر محرومیت و حذف این تیم از ادامه حضور در مسابقات بر خلاف آیین‌نامه کمیته انضباطی و مقررات فدراسیون می‌باشد، بنابراین این تیم به رای صادره اعتراض داشته و تقاضای بررسی و تجدد نظر در رای صادره را داشته، همچنین اجرای صحیح قوانین و مقررات در زمینه مذکور را خواستار است.

در پایان طی پیامی که برای خمام نیوز ارسال شده، ذکر شده : سرمربی، سرپرست و بازیکنان تیم شهید ایوب از تمامی مردم فهیم و فوتبال‌دوست خمام، مخصوصاً پیشکسوتان و اهالی فوتبال این بخش به‌علت آن حادثه تلخ عذرخواهی نموده تا انشاالله در آینده شاهد وقوع اتفاقاتی اینچنینی از طرف هیچ‌یک از بازیکنان فوتبال خمام نباشیم.


موضوع : جوابیه، فوتبال
http://khna.ir/32980

۷ دیدگاه

  • هوادار در مورخ 1394/07/24 - 23:17 می‌نویسد :

    [!] بهتر اول بره خودش رو اصلاح کنه بعد [!]. در ضمن چرا از ابروی بازیکنان دیگه مایه می گذارید. مگه شما چقدر برای اونا زحمت کشیدید؟؟ خود اقای [!] مگه چقدر برای این بازیکنان زحمت کشیده ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • یکی از بازیکنان قدیمی شهیدایوب در مورخ 1394/07/25 - 20:18 می‌نویسد :

    باعرض سلام ،باعث افتخارتیم شهیدایوب می باشد که بازیکنان بزرگی که بعضی ازآَنان درنوجوانی وبعضی دربزرگسالی برای این تیم بازی کردند،که این نشان از عظمت وبزرگی این تیم بوده ومی باشد ،وانصافا سرمربی زحمتکش و سربرست محترم که افراد خوب وباشخصیتی هستند برای این تیم زحمات زیادی میکشند،که جادارد به آنان خسته نباشید بگویم .

  • هوادار در مورخ 1394/07/26 - 09:26 می‌نویسد :

    خدایش این [!] که در حد محلات هستن و این همه ادعا دارن کجای فوتبال این استان و کشور بودن که به خودشون اجازه میدن در رابطه با میرطرقی وعشوری زاد که جز اسطورهای استان وکشور هستن مقایسه کنن اونها با فوتبالشون خودشونو ثابت کردن نه با مشت و لگد وفهاشی در یه جام محلات [!]

  • مجید در مورخ 1394/07/26 - 23:54 می‌نویسد :

    باسلام 
    مثل اینکه به تازه گی قانونه فوتبال با قوانینه ازتش
    آمیخته شده
    تنبیه برای همه،تشفیق برای یه نفر
    خیلی ممنونیم از حمایت اقای [!] از پر افتخار ترین تیم خمام

  • شهروند در مورخ 1394/07/27 - 12:34 می‌نویسد :

    دوست عزیز،بی احترامی وفحاشی به داور تحت هرشرایطی ازسوی هرشخص زشت ومحکوم می باشد، ولی نباید فراموش کنیم که بازیکنان محترم مذکور ،فوتبال خودشان را ازهمین محلات شروع کردند،البته با تلاش وزحمتی که کشیدند ،به قله های افتخا ر رسیدند، باز هم یادمان باشد که آنها خمامی هستند وافتخار این شهر!

  • حامد در مورخ 1394/08/02 - 22:00 می‌نویسد :

    هوادار، یک بازیکن این کار رو انجام داده چه ربطی به تیم داره !؟؟؟
    اینا قانون رو [!]

  • محسن در مورخ 1394/08/22 - 04:17 می‌نویسد :

    خنده داره ه خیلیا با نداشتن دانش خودشونو در هرکاری خبره نشون میدن ولی وقتی میرن تو کار نمیتونن یک تیم محلاتو که حتی قهرمان شدن در یه جام [!] کنترل کنن تا [!] ب یک داور رسمی مشتو لگدوفهاشی کنند [!]


بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.