خمام - قهرمانی تیم مسئولین در رقابت‌های فوتسال / هنرمندان و پیشکسوتان دوم و سوم شدند
ویژه
گزارش تفصیلی ؛

قهرمانی تیم مسئولین در رقابت‌های فوتسال / هنرمندان و پیشکسوتان دوم و سوم شدند

اولین دوره از مسابقات فوتسال بین تیم‌های هنرمندان، مسئولین، پیشکسوتان فوتبال و نیروی انتظامی برگزار شد.

یکشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰:۰۷ KHNA32782

اولین دوره از مسابقات چهارجانبه‌ی فوتسال بین تیم‌های هنرمندان، مسئولین، پیشکسوتان فوتبال و نیروی انتظامی عصر شنبه به مناسبت هفته‌ی نیروی انتظامی به صورت دوستانه در سالن تختی خمام برگزار شد.
پس از انجام قرعه کشی، تیم‌های هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال خمام به مصاف یکدیگر رفتند. تیم پیشکسوتان بازی را بهتر آغار کرد و با پاسکاری‌های مکرر قصد از هم گسیختن دفاع تیم هنرمندان را داشته تا بتوانند گلی را به ثمر برسانند، که در اثر یک اشتباه مهاجم، تیم هنرمندان صاحب توپ شد و گل اول بازی را به ثمر رساند. در ادامه باز هم تیم هنرمندان چندین موقعیت گلزنی خلق کردند که نتوانستند آن را به گل تبدیل نمایند و در نهایت نتیجه‌ی بازی در نیمه‎ی اول 1 بر 0 به نفع تیم هنرمندان به اتمام رسید.
در نیمه‌دوم که تیم پیشکسوتان چیزی برای از دست دادن نداشت مجدداً بازی را بهتر آغاز کرده و چند موقعیت گلزنی خلق کردند، که نتواسنتند از آن بهره ببرند و این تیم هنرمندان بود که باز هم از روی ضد حمله توانستند گل دوم بازی را به ثمر برساند.
چند دقیقه بعد تیم پیشکسوتان صاحب یک ضربه پنالتی شد که این موقعیت را از دست داد و در نهایت تیم هنرمندان با نتیجه‌ی 2 بر 0 موفق شد تیم پیشکسوتان را در بازی اول از این رقابت‌ها شکست دهد.

در بازی دوم تیم‌های نیروی انتظامی و مسئولین خمام به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی جذابیت‌های خاص خودش را به همراه داشت، چرا که اینبار مسئولین و نیروی انتظامی نه با لباس رسمی و یونیفرم، بلکه در لباس‌های ورزشی حضور یافته و یک بازی فوتسال دوستانه را رقم می‌زدند.
تیم مسئولین شاخه‌های گل به مناسبت هفته نیروی انتظامی به تیم نیروی انتظامی اهدا کرده و سوت شروع بازی به صدا در آمد. دقایق اول بازی دو تیم در حال آنالیز کردن یکدیگر بودند و حمله‌ی آنچنانی به روزی دروازه‌ها صورت نمیگرفت، اما پس از چند دقیقه بازی جذاب شد و تیم نیروی انتظامی با یک حمله‌ی حساب شده توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. در ادامه تیم مسئولین حملاتی زیادی روی دروازه‌ی حریف ترتیب داد که گلر تیم نیروی انتظامی به خوبی توپ‌ها را مهار کرد و نگذاشت که دروازه در نیمه‌ی اول باز شود و نتیجه‌ی نیمه‌ی اول 1 بر 0 به نفع تیم نیروی انتظامی به اتمام رسید.
در نیمه دوم باز هم تیم مسئولین بازی را هجومی آغاز کرد، اما تنها فرد موفق آن دقایق سنگربان تیم نیروی انتظامی بود که مهاجمان تیم مسئولین را ناکام می‌گذاشت ؛ اما بالاخره تیم مسئولین در یک شلوغی جلوی دروازه توانست گل اول خود را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشاند. با این گل تیم مسئولین روحیه‌ی خاصی گرفت و همین مسئله باعث شد تا گل دوم را به ثمر رسانده و بازی 1 بر 0 باخته را با نتیجه‌ی 2 بر 1 عوض کنند و همانند تیم هنرمندان، راهی فینال این مسابقات شوند.

بازی سوم و رده‌بندی پس از 10 دقیقه استراحت بین تیم‌های پیشکسوتان و نیروی انتظامی برگزار شد و همانند بازی قبلی تیم نیروی انتظامی توانست گل اول بازی را به ثمر برساند و علیرقم حملات زیاد تیم پیشکسوتان، نتیجه‌ی نیمه‌ی اول 1 بر 0 به نفع تیم نیروی انتظامی به اتمام رسید. در نیمه‌ی دوم همانند نیمه‌ی اول باز هم تیم پیشکسوتان حمله کرد و مجدداً این دروازه‌بان تیم نیروی انتظامی بود که ایستادگی می‌کرد و توپ‌ها را مهار میکرد، اما باز هم روی یک غافلگیری گل اول را تیم نیروی انتظامی دریافت کرد تا بازی به تساوی بکشد و حساس‌تر دنبال شود.

در ادامه این تیم پیشکسوتان بود که مزد بازی خوب خود را گرفتند و توانستند در دقایق انتهایی بازی گل دوم را به ثمر برسانند تا باز هم تیم نیروی انتظامی همانند بازی قبل بازی برده را با نتیجه‌ی 2 بر 1 واگذار نماید و در انتها مقام چهارم را از آن خود کرده و تیم پیشکسوتان هم با این پیروزی به مقام سوم برسد.
در بازی چهارم و فینال، تیم‌های هنرمندان و مسئولین باید به مصاف یکدیگر می‌رفتند. علیرغم حساسیت بالای این بازی، ابتدا دو تیم به گرفتن عکس یادگاری با یکدیگر مبادرت ورزیدند. بازی آغاز شد و تیم مسئولین در دقایق اولیه بازی به پاسکاری در زمین خود پرداختند و سعی کردند کنترل بازی را در دست بگیرند، اما بر اثر اشتباه مهاجم تیم هنرمندان صاحب توپ شد و در حال تک به تک شدن با دروازه‌بان بود که دفاع تیم مسئولین با کشیدن پیراهن نگذاشت این کار صورت بگیرد که داور خطا اعلام نمود و کارت زرد به بازیکن خاطی نشان داد. در ادامه تیم هنرمندان چندین حمله به سمت دروازه‌ی تیم مسئولین ترتیب داد، اما آنچنان خطرناک نبود و این تیم مسئولین بودند که در خلاف جهت بازی و از روی اشتباه دفاع تیم هنرمندان صاحب توپ شده و گل اول بازی را با یک ضربه‌ی بغل پای دقیق وارد دروازه‌ی حریف کنند.
در ادامه تیم هنرمندان با تعویض‌های خود قصد داشتند بازی را در دست بگیرند و گل خورده را جبران نمایند، اما نتواسنتند و نتیجه‌ی نیمه اول 1 بر 0 به نفع تیم مسئولین به اتمام رسید. در نیمه‌ی دوم تیم هنرمندان بازی را بهتر آغاز کرده و چندین موقعیت گلزنی ایجاد نمودند که خطرناکترین آن توپی بود که در اثر ضربه‌ی مهاجم به تیرک دروازه‌ی تیم مسئولین اصابت نمود تا همچنان بازی 1 بر 0 به نفع تیم مسئولین دنبال شود.
همانند نیمه‌ی اول باز هم روی یک غافلگیری و اشتباه دفاع و دروازه‌بان تیم هنرمندان، مسئولین توانستند گل دوم بازی را به ثمر برسانند تا بازی برای تیم هنرمندان سخت شود. باز هم تیم هنرمندان به حملات خود شدت داد و مجدداً توپ در یک صحنه‌ی مشکوک به تیرک دروازه اصابت کرد تا بخت و اقبال در این بازی با تیم هنرمندان همراه نباشد. تیم مسئولین با پاسکاری، پرس و خطاهای زیاد بر مهاجمین با یک بازی منطقی توانست بازی را کنترل نماید و نتیجه‌ی این بازی 2 بر 0 به نفع تیم مسئولین به اتمام رسد.

در پایان به تیم‌های مسئولین، هنرمندان و پیشکسوتان کاپ‌های اول تا سوم اهدا شد.
گفتنی‌است، از جمله نکات قابل توجه این بازی می‌توان به شاخه گل‌های در نظر گرفته شده توسط اسپانسر تیم هنرمندان برای اهدا شدن توسط بازیکنان این تیم به پرسنل نیروی انتظامی اشاره کرد، که توسط تیم مسئولین اهدا گردید.


دیدگاه شما چیست ؟!