خمام - 61 مورد حریق در شش‌ماه نخست امسال / توان خرید نردبان هیدرولیک وجود ندارد
ویژه
مسئول واحد آتش‌نشانی خمام :

61 مورد حریق در شش‌ماه نخست امسال / توان خرید نردبان هیدرولیک وجود ندارد

شهردار و رئیس شورای شهر به مناسبت روز آتش‌نشان با آتش‌نشانان خمام دیدار کردند.

سه شنبه، ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷ KHNA32177

اسماعیل نژادعلی‌نیا صبح امروز به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی در گفتگو با خمام نیوز با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 61 مورد حریق در بخش خمام به وقوع پیوسته، اظهار کرد : از این تعداد 11 مورد مسکونی، 8 مورد انبار، 14 مورد تجاری، 10 مورد وسایل نقلیه و 18 مورد باغ و جنگل بوده است.
مسئول واحد آتش‌نشانی خمام به ثبت 13 مورد جراحت و 3 مورد فوت در واحد آتش‌نشانی خمام اشاره کرد و افزود : بیشر حوادث منجر به جراحت و فوت مربوط به تصادفات و حریق خودرو بوده است.
این مسئول با اشاره به لزوم تجهیز آتش‌نشانی خمام، خاطر نشان کرد : همچنان آتش نشانی خمام به نردبان هیدرولیک تجهیز نشده و این مسئله را امروز مجدداً در دیدار با شهردار و ریاست شورای شهر عنوان نمودیم، اما حداقل قیمت خرید این نردبان 3 میلیارد تومان می‌باشد و واضح است که توان خرید آن نه تنها برای شهرداری خمام، بلکه برای آتش‌نشانی‎‌های بزرگی همانند لاهیجان و انزلی وجود ندارد و در استان گیلان تنها آتش‌نشانی رشت است که از نردبان هیدرولیکی برخوردار است.
به گفته‌ی وی، در این خصوص در حال نامه‌نگاری با استانداری و وزارت کشور هستیم.
گفتنی‌است، علیرضا پورهادی «شهردار» و جلیل غیاثی «رئیس شورای شهر» صبح امروز به مناسبت روز آتش‌نشان با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی به دیدار و گفتگو با آتش‌نشانان خمام پرداخته و از زحمات آنان تشکر و قدردانی کردند.


۱ دیدگاه

  • هامون در مورخ 1394/07/20 - 00:54 می‌نویسد :

    دستمریزاد به این نیروی فعال و فداکار.براتون ارزوی موفقیت و سلامتی رو خواستارم.دستخوش به همتون