خمام - برگزاری مسابقات شنا در استخر شهرداری خمام
گزارش تصویری ؛

برگزاری مسابقات شنا در استخر شهرداری خمام

مسابقات شنای بخش خمام با حضور 46 شرکت‌کننده و 4 رده‌سنی مختلف در استخر شهرداری برگزار شد.

سه شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۰:۰۶ KHNA31240

مسابقات شنای بخش خمام عصر روز گذشته با حضور 46 شرکت‌کننده و 4 رده‌سنی مختلف در استخر شهرداری برگزار شد و به نفرات برتر هر رشته لوح تقدیر و جوائزی به رسم یادبود اهدا گردید.
سپهر صادقی، مسیحا محمدعلی‌نیا و سبحان طاهری در رشته‌ی 25 متر کرال سینه و رده‌سنی 7 تا 8 سال به ترتیب به مقام اول، دوم و سوم دست یافتند و امیررضا طاعتی در رده‌سنی 9 سال به مقام اول، شایان کلاچاهی به مقام دوم و علی محمودی به مقام سوم نائل گردیدند. در رده‌سنی 10 تا 11 سال آرین خوش‌خو، مانی حقگو و امیرحسین صفری‌مقدم به ترتیب بر روی سکوی اول تا سوم ایستادند و در رده‌سنی 12 تا 14 سال علی براری، رحمت حیدری و میثاق مقدم به ترتیب به مقام اول، دوم و سوم دست یافتند.
در رشته‌ی 25 متر کرال پشت و رده‌سنی 7 تا 8 سال نیز سپهر صادقی، مسیحا محمدعلی‌نیا و مهدی لیاشی به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند و در رده‌سنی 9 سال امیر رضا طاعتی به مقام اول، شایان کلاچاهی به مقام دوم و علی محمودی به مقام سوم دست یافتند. در رده‌سنی 10 تا 11 سال رضا رضایی، آرین خوش‌خو و مانی حقگو به ترتیب در سکوی اول تا سوم ایستادند و در رده‌سنی 12 تا 14 سال هادی آذری، میثاق مقدم و آرمین بیابانگرد به ترتیب بهمقام‌های اول تا سوم دست یافتند.


موضوع : شنا، گزارش تصویری، ورزشی
http://khna.ir/31240

دیدگاه شما چیست ؟!