خمام - کدام عضو بر کرسی ریاست تکیه میزند؟ / گزارش عملکرد در جنگ شادی ارائه می‌شود ؟!
ویژه
از شورای شهر چه خبر ؟!

کدام عضو بر کرسی ریاست تکیه میزند؟ / گزارش عملکرد در جنگ شادی ارائه می‌شود ؟!

شنیده‌ها بر ارائه‌ی گزارش عملکرد شورای شهر خمام در روزهای آتی دلالت دارد.

یکشنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ KHNA29915

شنیده‌ها بر قوت گرفتن احتمال تکیه زدن جلیل غیاثی «عضو شورای شهر خمام» بر کرسی ریاست این شورا حکایت دارد.
غیاثی که در سال اول از فعالیت شورا به عنوان سخنگو و در سال دوم به عنوان نائب رئیس در شورای شهر خمام فعالیت داشت، بنابر شنیده‌ها در سال سوم از فعالیت شورای چهارم به عنوان رئیس به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

همچنین، شنیده‌ها بر ارائه‌ی گزارش عملکرد شورای شهر خمام در روزهای آتی و در بین مراسم جنگ شادی که در محل یکشنبه‌بازار برگزار خواهد شد، دلالت دارد.
هرچند ارائه گزارش در مراسمی شاد و ایجاد تنوع در برگزاری جلسه می‌تواند برای مردم جالب توجه باشد، اما انتظار می‌رود نمایندگان مردم در شورا با آگاهی از اشکالات موجود در نحوه برگزاری جلسات گزارش عملکرد قبلی، تنها به ارائه‌های صحبت‌های خود بسنده نکرده و حالا که وقت کافی برای برنامه ریزی این مراسم وجود دارد، زمان و مکان مناسبی را برای شنیدن پیشنهادات و انتقادات مردم شهر خمام در حین قرائت گزارش عملکرد اختصاص دهند.


موضوع : زمزمه‌ها، شورای شهر
http://khna.ir/29915

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1394/05/18 - 17:19 می‌نویسد :

    بابد در یک جلسه رسمی مسائل مربوط به عملکرد شورا مطرح شود نه در یک مراسم تفریحی و سرگرمی

  • دلسوز در مورخ 1394/05/22 - 03:43 می‌نویسد :

    به سوال ذهنمو مشغول کرده.نمیدونم شاید من اشتباه میکنم.ایا [!] اختیار داره که از ماشین هایی که کارشون ابیاری به فضای سبز شهرماست بعنوان کاره شخصی استفاده کنه؟؟ایا اختیار داره که در ساعت دو نیمه شب برای تمیز کردن [!] استفاده کنه؟؟؟ اگه اختیار داره اطلاع رسانی کنید همه بدونن.