خمام - خمام شرایط شهرستان شدن را دارد
شهردار خمام :

خمام شرایط شهرستان شدن را دارد

پورهادی گفت : خمام شرایط شهرستان شدن را دارد و انتظار می‌رود با کمک نمایندگان مجلس این امر تحقق یابد.

پنج شنبه، ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ KHNA29326

علیرضا پورهادی عصر امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی این شهر اظهار کرد : خمام شهری گردشگری گیلان است که در بین رشت‌ـ‌ انزلی قرار دارد. وی از افتتاح استخر شنای خمام با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان خبر داد و افزود : روکش آسفالت خیابان اصلی و کوچه‌های فرعی و روشنایی بلوار مقابل بخشداری و … از جمله طرح‌های انجام شده است.
شهردار خمام با بیان اینکه درباره لوله‌گذاری فاضلاب اقدام‌های زیادی انجام شده است، تصریح کرد: احداث میدان پرواز و تندیس دکتر چم‌ساز از دیگر طرح‌های عمرانی بود که انجام شد. وی افتتاح پارک خمام در مجاورت استخر را از برنامه‌های شهرداری در آینده عنوان کرد و گفت: یک مجتمع تجاری همراه با سینما و رستوران در زمین سابق آتش‌نشانی خمام ساخته می‌شود.
پورهادی کمبود منابع مالی را از مشکلات طرح‌های عمرانی عنوان کرد و ادامه داد : برای پرداخت حقوق کارمندان و پرسنل شهرداری با مشکل انجام می‌شود و امیدواریم به‌زودی این مشکل برطرف شود. وی جمعیت شهر خمام را حدود 17 هزار و 106 نفر ذکر کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه جمعیت شهری خمام از برخی شهرستان‌های استان بیشتر است اما در واقع خدمات یک شهرستان را به مردم ارائه می‌دهیم.
شهردار خمام در پایان توضیح داد : با توجه به اینکه خمام شرایط شهرستان شدن را دارد و چند سال این مسئله مطرح شده، از طریق نمایندگان مجلس اقدام‌هایی در حال انجام است و انتظار می‌رود بحث شهرستان شدن خمام تحقق یابد.


موضوع : شهرداری
منبع : فارس
http://khna.ir/29326

۱ دیدگاه

  • مهدی خمامی در مورخ 1394/04/21 - 15:05 می‌نویسد :

    اقای شهردار گرامی

    ،این حرفی که شما داری میزنی که 8 سال پیش هم زده شده بود تو این 8 سال چه کردید.