خمام - سالن‌های ورزشی تختی و شهدا به بخش خصوصی واگذار شده‌اند
ویژه
رئیس اداره ورزش خمام مطرح کرد :

سالن‌های ورزشی تختی و شهدا به بخش خصوصی واگذار شده‌اند

تنها سرشکن نمودن هزینه‌ی بالای سالن و ادامه‌ی برگزاری مسابقات جام رمضان مطابق سنوات گذشته مدنظر بوده است.

پنج شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳ KHNA28631

بابک خلیلی «ریاست اداره‌ی ورزش و جوانان خمام» در گفتگو با خمام‌نیوز، عنوان کرد : باشگاه‌های ورزشی تختی و شهدا طبق ماده 88 از اصل 144 قانون اساسی از طریق مزایده‌ی واگذاری اماکن دولتی به بخش خصوصی واگذار شده‌اند.
وی، ادامه داد : سالن تختی در جریان مزایده پس از انصراف هوشنگ محمدی به مهیار صفری و سالن شهدا به علی‌اکبر حسین‌پور واگذار گردیده است.
این مسئول با بیان اینکه در جریان برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن تختی سعی بر این شد که هزینه‌ها منطقی باشند، افزود : از طرفی باید شرکت کنندگان در مسابقه می‌توانستند از پس هزینه‌ها برآمده و از طرف دیگر هزینه‌ی اجاره‌ی سالن، داوری و هدایا تامین گردد، که این امر با توجه به هزینه‌ی بالای اجاره‌ی سالن برای مدت برگزاری مسابقات امکان پذیر نبود، تا اینکه پیشنهاد مطلوبی از سوی مسئول جدید سالن تختی دریافت کردیم.
خلیلی در پایان خاطرنشان کرد : برگزار کننده‌ی این دوره از مسابقات علاوه بر کشتی از پیشینه‌ی فوتبالی در باشگاه‌های بومی خمام برخوردار بوده و در خصوص قبول پیشنهاد وی به منظور برگزاری مسابقات، تنها کاهش هزینه‌ها و ادامه‌ی برگزاری مسابقات جام رمضان مطابق سنوات گذشته مدنظر بوده است.


موضوع : اداره‌ی ورزش و جوانان، ورزشی
http://khna.ir/28631

۱ دیدگاه

  • محمود در مورخ 1394/03/29 - 02:41 می‌نویسد :

    یادش بخیر تو سالن تختی چقدر تیم و تماشاگر میومد! الان همه فکر [..] خودشونن!