خمام - تعویض لامپ‌های تیر چراغ‌برق توسط ساکنین!
ویژه
اقدامی مخاطره‌آمیز ؛

تعویض لامپ‌های تیر چراغ‌برق توسط ساکنین!

تعویض لامپ‌های تیر چراغ برق توسط ساکنین می‌تواند خطر آفرین باشد …

سه شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲ KHNA27556

پس از گذشت بیش‌از یکماه از انتشار خبری تحت عنوان «کوچه‌ی شهادت نیازمند رسیدگی است» که به مشکلاتی همچون خاموشی تیرهای چراغ برق در کوچه مذکور که در محدوده شهری قرار دارد حکایت داشت، یکی از ساکنان کوچه‌ی شهادت در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز، عنوان کرد : حدود یک‌ماه قبل به اداره‌ی برق خمام رجوع کرده و پس از گزارش این‌مشکل، مسئول مربوطه در اداره‌ی مذکور نام کوچه را یادداشت کرده و اعلام نمود که در روزهای آینده به مشکل شما رسیدگی خواهد شد.
این شخص با بیان اینکه از ارائه گزارش مدتی سپری شد و همچون مراجعات قبلی اینجانب رسیدگی صورت نپذیرفت، ادامه داد : همچون دفعات قبل برای رفع مشکل خاموشی و مشکلاتی که به همراه دارد مجبور به خرید تعدادی لامپ با هزینه شخصی شده و پس از بالا رفتن از تیر برق اقدام به تعویض لامپ نمودم تا مشکل خاموشی این کوچه مرتفع گردد.
به گزارش خمام‌نیوز، خیابان‌ها و کوچه‌های متعددی با مشکل خاموشی یا سوختگی لامپ‌های تیر چراغ برق مواجه هستند و گاهاً تعویض لامپ‌های سوخته در برخی کوچه‌ها «همچون کوچه شهادت» توسط ساکنین آن کوچه صورت می‌پذیرد، که این امر خود می‌تواند خطراتی را برای آنان در بر داشته باشد!


موضوع : اداره‌ی برق، در شهر
http://khna.ir/27556

۱ دیدگاه

  • مهدی احمدخانی در مورخ 1400/04/26 - 12:08 می‌نویسد :

    با سلام. به استحضار میرساند در روستای شهرستان. کوچه عدل تیر چراغ برق فاقد روشنائی میباشد و لامپ آن سوخته است. ضمنا انتهای کوچه روشنائی بسیار کم میباشد. خواهشمند است رسیدگی فرمائید.