خمام - بلقیس زحمتکش: همگرایی، تحول، شهری آباد

بلقیس زحمتکش: همگرایی، تحول، شهری آباد

خودتان را معرفی نمایید – بلقیس زحمتکش خواچکینی هستم، 41 ساله، متولد خمام از تحصیلات، مشاغل و فعالیت‌های (غیر انتخاباتی) خود برایمان بگویید – کاردانی علوم تجربی – کارشناسی تربیت بدنی – موسس آموزشگاه علمی پیشگامان دانشگاه – عضو شورای موسسان آموزشگاه‌های استان گیلان – کارآفرینی با 6 نفر بیمه شده‌ی تامین اجتماعی از سال …

سه شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۳ KHNA2672

zahmatkeshخودتان را معرفی نمایید
– بلقیس زحمتکش خواچکینی هستم، 41 ساله، متولد خمام

از تحصیلات، مشاغل و فعالیت‌های (غیر انتخاباتی) خود برایمان بگویید
– کاردانی علوم تجربی – کارشناسی تربیت بدنی – موسس آموزشگاه علمی پیشگامان دانشگاه – عضو شورای موسسان آموزشگاه‌های استان گیلان – کارآفرینی با 6 نفر بیمه شده‌ی تامین اجتماعی از سال 85 تاکنون – سرپرست تیم والیبال بانوان باشگاه امام حسین (ع) – عضو تیم والیبال دانشجویی از سال 1390

برای خمام چه برنامه‌ها و اهدافی دارید ؟
– در راستای برنامه های عمرانی و آبادی شهر: ایجاد امکانات و برنامه های تفریحی و ورزشی در سطح شهر، جلب مهمان و توریست با توجه به قدمت و موقعیت ویژه شهر خمام

چشم انداز خمام را چگونه ارزیابی می کنید ؟
– شهر خمام به دلیل همجواری با منطقه‌ی تجاری–اقتصادی کاسپین در واقع دروازه‌ی ورود تجارت کشورهای خاورمیانه و اروپایی است و توجه به خمام به منزله تقویت و رشد اقتصادی و زیباسازی آن در جلب و جذب مهمان، شهرستانی و حتی خارجی می تواند تأثیر گذار باشد.

علت کاندیدا شدن شما چه بوده و وجه تمایز خود را از سایر رقبا چه می‌دانید ؟
– از آنجا که احساس می کنم هر شخصی به اندازه‌ی وسع شرعی علاوه بر رسیدگی به امور داخلی خانه‌ی خود تکلیف خدمت به جامعه دارد، بر آن شدم که در رشد، ترقی و زیباسازی شهر خمام همت بیشتری داشته باشم (احساس تعهد و مسئولیت در قبال پاسداشت خون شهدای منطقه‌ی خمام و همچنین تکریم از خانواده‌ی معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ؛ زیرا خودم عضوی از یک خانواده‌ی شهید و درد کشیده و دلسوز به نظام هستم)

شعار شما در این دوره از انتخابات چیست ؟
– همگرایی، تحول، شهری آباد و حضور گسترده اقشار جامعه در انتخابات 24 خرداد.

تا چه حد تحصیلات شما در برنامه‌های آتی‌ مورد استفاده قرار خواهد گرفت ؟
– تحصیل و تجربه ام در کنار همدیگر می توانند در راستای ادای وظیفه ام مؤثر باشند.

برنامه‌های شما برای فرهنگ، هنر، اقتصاد، ورزش و بانوان چیست ؟
– افزایش آموزشگاه‌های فرهنگی و هنری و باشگاههای ورزشی در سطح شهر، همچنین اختصاص مکان‌هایی ویژه برای ورزش بانوان.

تاکنون در کدامیک از فعالیتهای اجتماعی حضور موثر داشته‌اید ؟
– انتخابات دوره نهم نمایندگان مجلس

برای جوانان خمام، چه برنامه‌ها و اهدافی دارید ؟
– هماهنگی با مراکز کار و اداره‌ی کاریابی و معرفی جوانان به آن مراکز (جهت اشتغال‌زایی)

برای کسبه‌ی خمام چه برنامه‌ها و اهدافی دارید ؟
– ایجاد صنف های مختلف در شهر و برنامه ریزی در صادرات محصولات منطقه به شهرستانهای دیگر.

آیا سابقه‌ی کارآفرینی داشته‌اید ؟
– بله، از سال 84 تاکنون مرکز آموزش علمی پیشگامان دانشگاه را در خمام راه اندازی و عده ای را در آنجا مشغول به‌کار نموده‌ام.

تا چه حد نسبت به عملکرد خود پاسخگو هستید ؟
– نسبت به عملکرد گذشته با صداقتی که دارم و شواهد موجود رضایت داشته و در خصوص عملکرد آتی انشاءالله درصدد هستم با صداقت و تلاش بیشتری پیگیر حل مشکلات شهر خود باشم.

اعضای شورای شهر خمام را در ادوار گذشته چگونه ارزیابی می نمایید؟ همچنین همه‌ی اعضای شورای شهر در دوره سوم به عنوان نامزد دوره چهارم ثبت نام نموده اند، نظر شما در این خصوص چیست ؟
– به همه اعضا احترام می گذارم و از زحماتشان تشکر می کنم، و یادآور می شود علی‌رغم زحماتی که کشیدند خمام به آن درجه رشدی که استحقاق آن را داشت نرسیده است و انشاءالله در نظر دارم با توانایی بیشتر و برنامه های مدون پیگیر مسائل رشد و ترقی شهرم خمام باشم. تصورم این است که هر کس جهت ادامه‌ی فعالیت حق شرکت دارد، اما دیدگاه مردم در این خصوص نیز نباید نادیده گرفته شود.

آیا ائتلاف نموده یا قصد ائتلاف دارید ؟
– خیر، اعتقادم بر این است که با تکیه بر اهداف و برنامه های خود، با همت و نظر بلند هوادارانم فعلاً بصورت فردی اقدام نموده تا انشاءالله بهمراه افراد صالح دیگری که با نظر مردم فهیم خمام انتخاب می شوند در رشد شهرم فعالیت داشته باشم.

صادقانه پاسخ دهید: آیا به موضوع “تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی” که در وب‌سایت شورای نگهبان و همچنین سایت خبری خمام (با کد خبر 2362) منتشر شده واقف بوده و با سطح اختیارات خود در شورای شهر آشنایی کامل دارید ؟
– بله

سخن پایانی …
– امیدوارم در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و تعالی شهرمان خمام باشیم.

بلقیس زحمتکش


موضوع : مصاحبه‌ها
http://khna.ir/2672

۱ دیدگاه

  • سلام در مورخ 1392/03/23 - 14:56 می‌نویسد :

    خانوم زحمتکش گرامی
    میشه توضیح بدید که رشته تحصیلی شما چه ربطی به شورا داره؟