خمام - کلاهبرداری 20 میلیاردی یک زوج از کشاورزان

کلاهبرداری 20 میلیاردی یک زوج از کشاورزان

وسعت کلاهبرداری این زوج تاکنون در خمام، خشکبیجار، آستانه و کیاشهر 20 میلیارد ریال اعلام شده است.

یکشنبه، ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۱ KHNA26388

سردار ابرهیم قائد رحمتی «فرمانده انتظامی استان گیلان»، گفت : در پی اعلام شکایت 15 نفر از اهالی چند روستای بخش خشکبیجار مبنی بر اینکه زن و مردی با کسب اعتماد و ترفند خاص از آنان 500 میلیون ریال برنج با ارائه چک های سرقتی و فاقد اعتبار خریداری کرده اند، موضوع مورد بررسی ماموران انتظامی شهرستان رشت قرار گرفت .
وی، افزود : ماموران در خلال رسیدگی به پرونده با شکات دیگری مواجه شده و به وسعت کلاهبرداری این زوج پی برده تا اینکه با تلاش زیاد مطلع شدند که این زوج در یکی از روستاهای شهرستان همجوار رشت مخفی شده‌اند. سردار قائد رحمتی با اعلام قدردانی از تعامل خوب دستگاه قضائی با پلیس، گفت : در اجرای نیابت قضائی ماموران این زوج کلاهبردار را دستگیر کردند.
این مسئول وسعت کلاهبرداری این زوج را که تاکنون مشخص شده در خمام، خشکبیجار، آستانه و کیاشهر با مبلغ کلاهبرداری بیش از 20 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد : این زن و شوهر کلاهبردار با خرید برنج با مبلغ بالاتر از قیمت روز توانسته بودند اعتماد کشاورزان را به خود جلب کنند.
فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه هم اینک پرونده این زوج کلاهبردار در حال رسیدگی می باشد، از کشاورزان خواست تا از معامله با افراد ناشناس که با دسته چک معامله می‌کنند خودداری نمایند.


موضوع : سرقت
منبع : ناجا
http://khna.ir/26388

دیدگاه شما چیست ؟!