خمام - بتن‌ساز خوش‌اندوخته به لیگ برتر شطرنج صعود کرد
ویژه
با کسب مقام دوم ؛

بتن‌ساز خوش‌اندوخته به لیگ برتر شطرنج صعود کرد

تیم آموزشگاه سفیر خمام توانست در هفته پایانی خوش بدرخشد.

شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱ KHNA26124

هفته ماقبل پایانی لیگ برتر و هفته پایانی لیگ دسته یک شطرنج گیلان عصر دیروز در محل هیئت شطرنج گیلان پیگیری شد.
در بازی‌های انجام شده‌ی لیگ برتر، تیم‌های شهرداری رشت و بانک ملی به ترتیب مقابل تیم‌های باشگاه شطرنج نوین (آ) و باشگاه شطرنج نوین (ب) صاحب برتری شده و دنیای فلز رشت و سازمان نظام مهندسی گیلان به ترتیب مقابل سلاطین فومن و مجتمع دخانیات پیروز شدند. تالار آریای لوشان 2.5 بر 1.5 از پس باشگاه نخبگان بر آمد و شهرداری خمام نیز در مقابل آرین شاندرمن به نتیجه تساوی 2 بر 2دست یافت ؛ بدین ترتیب تا پایان یک هفته به انتهای این رقابت‌ها، تیم‌های شهرداری رشت و دنیای فلز علیرغم داشتن یک بازی معوق با 22 و 20 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم هستند، سازمان نظام مهندسی با 17 امتیاز سوم و شهرداری خمام با 15 امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
اما در بازی‌های حساس هفته آخر لیگ دسته یک، تیم بانک ملی توانست تیم لبخند کیاشهر را با نتیجه 3 بر 1 مغلوب کرده و با 14 امتیاز ضمن راهیابی به لیگ برتر به مقام قهرمانی این دسته دست یابد. تیم بتن ساز خوش اندوخته خمام نیز با برد 2.5 بر 1.5 مقابل سازمان نظام مهندسی 14 امتیازی شد و با وجود آنکه در پوئن شکنی دوم هم با بانک ملی برابر بود، در پوئن شکنی سوم از حریف عقب افتاد و به مقام دوم رسید. بدین ترتیب تیم بتن ساز خوش اندوخته نیز به لیگ برتر صعود کرده و سال آینده شاهد حضور 2 تیم از خمام در لیگ برتر شطرنج خواهیم بود. در این دسته هیئت شطرنج آستارا توانست با برد 4 بر 0 مقابل هیئت شطرنج منجیل با 12 امتیاز به مقام سوم دست یابد.
همچنین آموزشگاه سفیر خمام توانست در هفته پایانی خوش بدرخشد و با نتیجه 4 بر 0 حریف را مغلوب کرده و ضمن ماندن در لیگ دسته یک، خود را در پایان این رقابت‌ها به رده دوازدهم لیگ یک برساند.


موضوع : شطرنج
گزارش : رضا عابدی / khomamchess
http://khna.ir/26124

دیدگاه شما چیست ؟!