خمام - کسب مقام سوم کشوری در رشته‌ی جودو
توسط نائب رئیس شورای شهر خمام ؛

کسب مقام سوم کشوری در رشته‌ی جودو

جلیل غیاثی موفق شد در مسابقات قهرمانی مربیان و پیشکسوتان جودو به مقام سوم کشوری دست یابد.

شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰:۰۸ KHNA24884

جلیل غیاثی موفق شد در مسابقات قهرمانی مربیان و پیشکسوتان جودو به مقام سوم کشوری دست یابد.
در این مسابقات که در آبان‌ماه امسال در تهران برگزار شد، نائب رئیس شورای اسلامی شهر خمام در جمع 18 نفر از جودوکاران بالای 30 سال گیلانی موفق شد پس از شرکت در 4 رقابت، مقام سوم کشوری را در مسابقات مربیان و پیشکسوتان در وزن 81 کیلوگرم و در رده سنی 35 تا 39 سال کسب نماید.
گفتنی‌است، این مسابقات به صورت آزاد و در اوزان مختلف برگزار گردیده و هرچند به دلیل برگزار شدن به صورت انفرادی تجمیع مدال صورت نپذیرفت، اما تیم اعزامی هیئت جودوی استان گیلان به مقام اول کشوری به صورت تیمی دست یافت.


موضوع : جودو
http://khna.ir/24884

۱ دیدگاه

  • متعجبم در مورخ 1393/08/23 - 16:26 می‌نویسد :

    این مسابقاتی که انقد دارن روش مانور تبلیغاتی میکنن.حدود ١۶٠ نفر شرکت کردن که از این بین ١٣٠ نفر حایز رتبه شدن. یعنی اصل بر رتبه آوردن بود .اگه یه حساب تقسیم ریاضی هم انجام بدیم باتوجه به اوزان مختلف و سنین مختلف تو هر قسمت ٣ الی پنج جودوکار باهم رقابت میکردن که تو بعضی از از سنین و اوزان طرف همه ی مسابقاتش رو باخته بود و حایز رتبه سوم شد .ما خیلی از جوونامون تو مسابقات ورزشی تلاش میکنن و مقامای مختلفی رو به دست میارن اما چون دستشون جایی بند نیست مشخص نمیشه کارشون. 
    انشالله که همه مسوولین علی الخصوص شورای شهر محترم در پی قدردانی از این جوونای ورزشی باشن .http://irijf.ir/index.php/node/view?id=1580
    اینم لینک خبری که سند حرفامه .