خمام - آپادانا، قهرمان مسابقات فوتبال جام محلات
ویژه
با پیروزی ۱ بر ۰ مقابل گیلان‌گستر ؛

آپادانا، قهرمان مسابقات فوتبال جام محلات

مسابقات فوتبال جام محلات با قهرمانی آپادانا خاتمه یافت.

پنج شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷ KHNA23200

مسابقات فوتبال جام محلات تحت عنوان یادواره‌ی شهدای بخش خمام عصر امروز با قهرمانی تیم آپادانا خاتمه یافت.
رئیس هیئت فوتبال خمام با بیان اینکه مسابقات جام محلات خمام از 6 شهریور تا 10 مهر با حضور 12 تیم از رشت، لشت‌نشاء، شهر خمام، خواچکین و چوکام در قالب 28 بازی برگزار شده، گفت : به‌منظور رعایت حال بازیکنان تنها 1 بازی در هر روز صورت پذیرفته است.
سیدرضی مودب‌پور از صعود 2 تیم در مرحله اول «3 گروه 4 تیمه» و 2 تیم در مرحله دوم «2 گروه 3 تیمه» خبر داده و افزود : در مرحله سوم بازی‌ها به صورت ضربدری برگزار گردید که تیم شهید فانی خمام با پیروزی مقابل تیم علم و ادب لشت‌نشاء موفق شد در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گیرد. این مسئول، ادامه داد : عصر امروز نیز تیم‌های آپادانا و گیلان‌گستر به رقابت پرداختند که با برتری 1 بر 0، تیم آپادانا به مقام قهرمانی دست یافته و گیلان‌گستر در جایگاه دوم رقابت‌ها جای گرفت.
مودب‌پور به حضور داوران ملی و درجه یک استانی برای قضاوت در این رقابت‌ها اشاره کرده و اذغان داشت : سعی شد سطح بازی‌ها با استفاده از چنین داورانی بالا نگه داشته شود. به گفته‌ی وی، در اختتامیه‌ی این مسابقات به 3 تیم برتر در مجموع جوائزی به ارزش 2 میلیون و 300 هزار تومان اهدا شد که توسط اسپانسر به صورت داوطلب تامین شده است.

از جمله حواشی بازی فینال می‌توان به اشتباه در توزیع جوایز تیم‌های اول و سوم پس از بازگشایی جوائز توسط تیم آپادانا اشاره کرد.

Untitled-1


موضوع : فوتبال، گزارش تصویری
http://khna.ir/23200

۲ دیدگاه

  • روستا نشین در مورخ 1393/07/11 - 00:07 می‌نویسد :

    جام تحت عنوان محلات برگزار شده ولی آن چیزی که مشاهده می شود تیم های اول تا سوم شهری هستند! این جای سوال است با توجه به استعدادهای فوتبالی فراوانی که در بسیاری از روستاها وجود دارد متاسفانه همواره مظلوم واقع می شوند و دور از چشم قرار می گیرند[!]

  • دوست در مورخ 1393/07/12 - 00:42 می‌نویسد :

    دوست عزیز     جام محلات (دهیاری)2ماه پیش برگزار شده و این جام به نام یادواره شهدا بود و هر تیمی می تونست شرکت کنه!