خمام - داعش، مخفف «دلار آمریكایی علیه شیعه» است
امام جمعه خمام :

داعش، مخفف «دلار آمریكایی علیه شیعه» است

اردوگاه استكباری و صهیونیستی غرب با استفاده از حیله قدیمی روباه پیر انگلیس خسارت‌های زیادی را در دنیای اسلام به ‏وجود آورده است.

یکشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶ KHNA21461

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری در نماز جمعه آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با اعضای هیأت دولت، گفت : وی توصیه‏‌های مهمی ایراد فرمودند كه چارچوب كلی كار دولت را مشخص می‌سازد و خوشبختانه ریاست جمهوری هم بر عملیاتی کردن تمام آنها تأکید کرده است.
به گفته‌ی وی، از جمله این توصیه ها مسأله فاصله گرفتن دولت از فتنه‏‌گران بود که فرمودند : «مسأله فتنه و فتنه‏‌گران از مسائل مهم و از خطوط قرمز است كه آقایان وزرا باید همانگونه كه در جلسه رأی اعتماد خود بر فاصله گذاری با آن تأكید كردند، همچنان بر آن پایبند باشند».
امام جمعه‌ی خمام، ادامه داد : سران فتنه اگر محاکمه می‌شدند اکنون زنده نبودند، بنابراین وقتی که مردم با راهپیمایی میلیونی خود تکلیف فتنه گران را مشخص کردند و مقام معظم رهبری نیز بارها به جرم آنها اشاره نموده‌اند، دیگر حکم دادگاه چه جایگاهی دارد؟
خطیب نماز حمعه‌ی خمام به پیدایش گروهک داعش اشاره کرده و تصریح کرد : در این دوران جنگ نرم اردوگاه استكباری و صهیونیستی غرب با استفاده از حیله قدیمی روباه پیر انگلیس مبنی بر «اختلاف بیانداز و حكومت كن» خسارت‌های زیادی را در دنیای اسلام به ‏وجود آورده که قابل مقایسه با میدان‌های نبرد دیگر نمی‏‌باشد.
به گفته‌ی وی، نمونه بارز این خسارت‌ها در چند سال اخیر به وجود آوردن گروهك داعش است كه ریشه در دلارهای آمریکایی داشته و داعش به‌‏معنای دولت اسلامی، دروغی بیش نیست، بلکه داعش در حقیقت مخفف «دلار آمریكایی علیه شیعه» است.
عاشوری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک میلاد با سعادت ثامن‌الائمه امام هشتم علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع)، گفت : نامش علی، کنیه اش ابوالحسن و لقبش رضا بود ؛ چون مرضی خداوند در آسمان و مرضی رسول وائمه در زمین بود و حتی دشمنان هم از او راضی بودند. به گفته‌ی وی، از این حیث آن حضرت تنها امامی بود که دوست و دشمن از او راضی بوده و اخلاقش چنان بود که هرگز با کلامش کسی را آزار نمی‌داد، سخن کسی را قطع نمی‌کرد، حاجت کسی را رد نمی‌کرد، در استفاده از امکانات زندگی به اندک اکتفا می‌کرد و بیشتر عبادت می‌نمود.


موضوع : روحانیون، نماز جمعه
http://khna.ir/21461

دیدگاه شما چیست ؟!