خمام - قطع 5 روزه‌ی تلفن برخی مشترکان خمام توسط آب و فاضلاب شهری + تکمیلی
ویژه
نادیده گرفتن حقوق مشترکان!

قطع 5 روزه‌ی تلفن برخی مشترکان خمام توسط آب و فاضلاب شهری + تکمیلی

تلفن برخی از مشترکان محدوده میدان ولی‌عصر (عج) خمام به دلیل لوله‌گذاری آب شهری توسط اداره آبفا از پنج روز گذشته تاکنون قطع شده است.

دوشنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶ KHNA21015

تلفن برخی از مشترکان محدوده‌ میدان ولی‌عصر (عج) خمام به دلیل لوله‌گذاری آب شهری در پروژه‌ای توسط اداره‌‌ی آبفا از صبح پنجشنبه‌ی هفته‌ گذشته تاکنون قطع شده است.
یکی از مشترکان تلفن در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن گلایه از عدم وصل تلفن در 5 روز اخیر و قطعی اینترنت، گفت : به دنبال تماس‌های متعدد با اداره‌‌‌ی مخابرات خمام درباره‌ی تعمیر و وصل دوباره‌ی تلفن تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
وی افزود : در مراجعه‌ی‌ حضوری به این اداره گفته شده به دلیل خسارات وارده به تجهیزات مخابرات کارشناسی انجام شده و اعلام خسارت صورت گرفته است، اما تا زمان تامین خسارات برای وصل تلفن و تعمیرات اقدام نمی‌شود.
این شهروند خمامی با بیان اینکه مشخص نیست تا چه زمانی باید منتظر بمانیم اداره‌ی‌ مخابرات مطالبات نقدی خود از خسارات وارده را دریافت کرده تا تلفنمان را وصل کنند، یادآور شد : زمان برطرف شدن مشکل مشترکانی که با قطعی چند روزه‌‌ی تلفن مواجه هستند، مشخص نیست. وی با اشاره به اینکه امروزه برخی امور کاری از طریق اینترنت صورت می‌گیرد، یادآور شد : حقوق مشترکان در این راستا نادیده گرفته می‌شود، که این امر خسارات مالی و روانی برای مشترکان تلفن ثابت به همراه دارد.

تکمیلی / 4 شهریور : پس از انتشار این خبر، تلفن مشترکین مذکور پیش‌ازظهر امروز، در ششمین روز وصل گردید.


موضوع : اداره مخابرات
http://khna.ir/21015

۱ دیدگاه