خمام - 2 سالن ورزشی شهر خمام فرسوده است
ویژه
در گفتگو با بابک خلیلی ؛

2 سالن ورزشی شهر خمام فرسوده است

انعکاس افتخارات ورزشی موجب دیده شدن و ایجاد انگیزه در ورزشکاران می‌شود.

جمعه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵ KHNA20455

بابک خلیلی حضور مستمر اصحاب رسانه در امر ورزش را شایسته‌ قدردانی دانست و اظهار داشت : خبرنگاران بدون هیچ‌گونه چشمداشتی وقت خود را برای پوشش اخبار ورزشی می‌گذارند. وی پوشش خبرهای ورزشی را موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران و شناساندن ورزشکاران به مردم دانست و افزود : انعکاس افتخارات ورزشی موجب دیده شدن ورزشکاران، ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر آنها برای دست‌یابی به موفقیت‌های بعدی می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمام نصب پارچه‌ی تبریک و تشویق را حداقل کار برای قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت بیشتر ورزشکاران عنوان کرد.

* تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان بخش خمام
این مسئول ورزش بخش خمام را دارای ظرفیت‌های بالا دانست و تصریح کرد : باید بتوانیم ورزش خمام را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
خلیلی با بیان اینکه ورزشکاران خوب، نامدار و پیشکسوت زیادی در این بخش حضور دارند، یادآور شد : اخیراً از سوی شورای شهر خمام پیشنهادی مبنی بر برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی داده شده است.
وی به فعالیت برخی باشگاه‌های ورزشی بدون مجوز اشاره کرد و گفت : این باشگاه‌ها در صدد گرفتن مجوز هستند.
این مسئول با بیان اینکه بخش خمام حدود 2 هزار و 800 نفر ورزشکار و 30 هیئت ورزشی دارد، ادامه داد : برخی از این هیئت‌ها فعال نبوده و برای فعال کردن آنها و احیای تعدادی از هیئت‌های جدید از جمله وزنه‌برداری، بوکس، هندبال و سپک‌تاکرا اقدام می‌شود.

* استعدادیابی از سطح پایه صورت می‌گیرد
وی به برگزاری جلسه با مسئولان هیئت‌ها و شوراهای ورزشی در آینده‌ نزدیک اشاره کرد و یادآور شد : کارگاه بازاریابی در اداره کل ورزش و جوانان استان دایر شده تا اشخاصی که از توان مالی خوبی برخوردار هستند به عنوان رئیس هیئت‌ها انتخاب شوند که بتوانند اسپانسر مالی باشند. خلیلی با اشاره به اینکه برای هیئت‌های ورزشی باید از دبیران فنی استفاده شود، تصریح کرد : دبیران هیئت‌های ورزشی گرداننده‌ مسابقات ورزشی بوده که باید از بار فنی بالایی برخوردار باشند، ضمن اینکه مسئولان هیئت‌ها به عنوان هماهنگ کننده هستند.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمام با بیان اینکه میزبانی از مسابقات می‌تواند از نظر تبلیغاتی و تشویق بیشتر دانش‌آموزان موثر باشد، یادآور شد : اگر امور ورزشی از سطح پایه صورت گیرد به طور یقین حرفی برای گفتن خواهیم داشت، زیرا استعدادیابی باید از سطح پایه، نونهالان و مدارس انجام شود.

وی خاطرنشان کرد : اگر بخواهیم تعامل خوبی داشته باشیم ورزشکاران نتایج خوبی خواهند گرفت، زیرا دل چرکینی مسئولان ورزشی موجب متضرر شدن ورزشکاران می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمام با بیان اینکه در ورزش کسی قهر نیست و سعی می‌کنیم با نشست‌هایی که برگزار می‌کنیم دل‌ها را به یکدیگر نزدیک‌تر کنیم، افزود : اعتقادی به قهر نداریم.

* فرسودگی سالن‌های ورزشی تختی و شهدای خمام
خلیلی به رسیدگی به مشکل روشنایی باشگاه تختی و شهدای شهر خمام اشاره کرد و گفت : این 2 سالن فرسوده بوده و از نظر برودتی و حرارتی با مشکل مواجه هستند.
به گفته‌ وی، رایزنی‌های متعددی با مسئولان استانی صورت گرفته که بتوانیم حداقل تا زمستان مشکل حرارتی را برطرف کنیم.
این مسئول با اشاره به تعامل خوب بخشداری، شورای شهر، شهرداری و مسئولان اداره‌ برق با اداره ورزش و جوانان خمام، خاطرنشان کرد : با همکاری این مسئولان توانستیم سالن‌ها را برای مسابقات جام رمضان آماده کنیم.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمام فرسودگی سالن‌های مذکور را از نظر سازه عنوان کرد و متذکر شد : از نظر کمی و کیفی در حال برطرف کردن مشکل هستیم و هزینه‌ای که برای زمان 1.5 ساعت دریافت می‌شود 35 هزار تومان بوده که به نسبت سالن‌های دیگر کمتر است.

* هزینه‌ 10 هزار تومانی بیمه‌ ورزشی شهری و 7 هزار تومانی روستایی
خلیلی درباره دریافت هزینه‌ بیمه‌ ورزشی روستایی گفت : درباره کسانی که بیمه‌ ورزشی داشته و مبلغی اضافه پرداخت کرده بودند رسیدگی لازم صورت گرفت و سریعاً این مسئله اصلاح شد. این مسئول هزینه‌ بیمه ورزشی روستایی را 7 هزار تومان و بیمه شهری را 10 هزار تومان عنوان کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمام با اشاره به مشکل آبگرفتگی محوطه‌ سالن تختی و اداره‌ مذکور در مواقع بارندگی پاییز و زمستان، عنوان کرد : به منظور آبگرفتگی و لوله‌گذاری پیگیری‌هایی صورت گرفته است. وی تعمیر بالابر، رسیدگی به مشکل سرویس‌های بهداشتی، مشکل روشنایی، مشکل ورودی باشگاه شهدا و روشنایی آن را از جمله فعالیت‌ها در مدت کوتاه برشمرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمام گفت : به‌عنوان یک مسئول امانت‌دار بوده و در توان خود برای ورزشکاران این بخش به فعالیت می‌پردازم.

بابک خلیلی از 24 خردادماه سال جاری به عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان بخش خمام معارفه شده و برگزاری مسابقات فرا استانی قوی‌ترین مردان، مسابقات فرا استانی کشتی گیله‌مردی، میزبانی نونهالان کشتی فرنگی استان، افتخار آفرینی سوگند حق‌پرست در مسابقات آسیایی والیبال و … بخشی از عملکرد ورزشی بخش خمام در این مدت کوتاه است.


موضوع : اداره‌ی ورزش و جوانان، ورزشی
http://khna.ir/20455

۱ دیدگاه